رئیس‌جمهور آمریکا که با تهدید استیضاح روبه‌رو است، با انتشار ویدئویی از پینوکیو در توئیتر، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان را به دروغگویی متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته با ارسال ویدئویی از کارتون «پینوکیو»، ضمن تمسخر آدام شیف، نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا، گفت رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا درباره افشاگر مکالمه تلفنی او با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین دروغ گفته است.

در این ویدئو اظهارات شیف درباره افشاگر در حالی پخش می‌شود که پیش از این بخشی از کارتون پینوکیو در حالی که فرشته داستان به او که بینی چوبی اش به واسطه دروغگویی در حال رشد است، می‌گوید «شاید تو حقیقت را نگفته باشی» مونتاژ شده است.

شیف در طول دوران تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ و همچنین پس از آن، معتقد بود که ترامپ با عوامل خارجی مراوده دارد و در این بین تنها منافع شخصی خود را می‌بیند. او یکی از نماینده‌های پیشرو برای استیضاح ترامپ است.

ترامپ پیشتر به «جو بایدن» لقب «خواب آلود» و به «برنی سندرز» هم لقب «دیوانه» داده بود.

محتوای گفت‌وگوی ترامپ و ولودیمیر زلنسکی که بوسیله افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش شد، رسوایی بزرگی برای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به همراه داشته و او را در معرض استیضاح قرار داده است. او طی تماسی تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار