با پایان یافتن مسابقات هندبال نوجوانان دختر استان کرمان، تیم طلای اردیبهشت جیرفت بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد.

سیدرضا مهدوی، رییس هیئت هندبال استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات هندبال نوجوانان دختر استان کرمان به مدت دو روز با شرکت ۵ تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد.

او افزود: در این دوره از مسابقات، تیم‌های هیئت هندبال کوهبنان، هیئت هندبال جیرفت، شهرداری کرمان، طلای اردیبهشت جیرفت و هیئت کرمان حضور داشتند.

 

مهدوی تصریح کرد: پس از دو روز رقابت و انجام مسابقات به صورت دوره ای، در نهایت تیم طلای اردیبهشت جیرفت با غلبه بر حریفان به مقام نخست این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

او بیان داشت: در این مسابقات، تیم شهرداری کرمان به مقام دوم رسید و تیم هیئت هندبال جیرفت مقام سوم این رقابت هارا از آن خود کرد.

رئیس هیئت هندبال استان کرمان بیان داشت: تیم‌های کوهبنان و تیم ب کرمان نیز مقام پنجم را کسب کردند.

 

مهدوی به بهترین بازیکنان این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: فاطمه هشتادانی از شهرداری کرمان به عنوان بهترین دروازه بان، فاطمه علیدادی از تیم جیرفت بهترین بازیکن و آسنا شجاعی از طلای جیرفت خانم گل مسابقات اعلام شد.

او افزود: تیم‌های اول و دوم رقابت‌ها به منظور حضور در مسابقات منطقه شش هندبال نوجوانان، ۲۵ مهر جاری عازم شهر یزد می‌شوند.

مهدوی تصریح کرد: اختتامیه مسابقات هندبال نوجوانان دختر استان کرمان امروز جمعه ۱۹ مهر جاری با حضور رضا نارویی رئیس هیئت هندبال شهرستان و فاطمه افضلی نایب رئیس بانوان هیئت در سالن فجر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

جیرفت فاتح رقابت‌های هندبال دختران استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار