سخنگوی شورای شهر مهران گفت:آموزش و پرورش برای تعین تکلیف مدارس چاره‌اندیشی کند.

چاره‌اندیشی آموزش و پرورش برای تعین تکلیف مدارس مهران

حیدری سخنگوی شورای شهر مهران در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: پارک خودرو‌ها و تردد‌های پرحجم زائران در شهر مهران عبور و مرور برای دانش‌آموزان ابتدایی و دانش‌ آموزان دختر در تمام مقاطع را با مشکل مواجه کرده است.

او افزود:پارک خودرو‌ها مقابل مدارس و سطح پیاده‌رو‌ها و بلوار‌ها حضور در مدارس را برای دانش‌ آموزان با چالش جدی روبرو نموده است.

حیدری ادامه داد:از استاندار محترم، مدیرکل اموزش و پرورش استان و پلیس راهور و ستاد اربعین درخواست داریم ضمن مدیریت ابن موضوع و کنترل خودرو‌ها در سطح شهر، نسبت به تسهیل در رفت و آمد دانش‌آموزان اقدام نمایند.

او با بیان اینکه تعطیلی مدارس آخرین درخواست مردم از شورای شهر و مدیران آموزش و پرورش است اظهار کرد: در شرایط اضطرار و پیک ترافیک، مدارس می‌تواند برای اسکان و پذیرایی در اختیار زائرین قرار گیرند و مدارس تا پایان برگشت زائران تعطیل شوند.

سخنگوی شورای شهر مهران یادآور شد:تعداد زیادی از جامعه‌ی معلمین از ایلام به مهران در تردد هستند و ترافیک در محور‌های منتهی به مهران مانع حضور به موقع این قشر تلاشگر سر کلاس‌های درس می‌شود.

انتهای پیام/ د

چاره اندیشی برای تعطیلی مدارس مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.