دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر گلی برابر تیم ملی کامبوج می‌خوردم در آن صورت در زدن این تعداد گل سهمی نداشتم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره کلین شیت در بازی برابر تیم ملی کامبوج و گرفتن پنالتی از حریف اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که توانستم به تیم ملی کمک کنم و درست است که ما ۱۴ گل به کامبوج زدیم، اما اگر گلی می‌خوردم در آن صورت در زدن این تعداد گل سهمی نداشتم. تیم ملی کامبوج قبل از پنالتی هیچ موقعیتی نداشت و اگر ضربه پنالتی گل می‌شد در آن صورت در گل‌های زده سهیم نبودم و  اتفاق خوبی رخ داد که توانستم کلین شیت کنم.  

او درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: برای اولین بار خانم‌ها به ورزشگاه آمدند و این اتفاق بزرگ را از نزدیک دیدند و خیلی خوشحالم که بانوان در ورزشگاه آزادی حضور یافتند  و پاقدمشان خیلی خوب بود و توانستیم ۱۴ گل بزنیم. بازی هجومی و تک ضربی ارائه کردیم و بازی انجام دادیم که ویلموتس و کادر فنی از ما می‌خواستند و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.


بیشتر بخوانید: جدول گروه C مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر/ تیم ملی فوتبال ایران مقتدرانه صدرنشین شد


شبیه به تیم های اروپایی بازی می کنیم  

بیرانوند درباره اینکه تیم ملی با حضور ویلموتس هجومی‌تر از زمان کی روش بازی کرد، گفت: به هر حال ویلموتس هم گفته است که تیم هجومی می‌خواهد و امروز دفاع ما به هافبک دفاعی چسبیده بود و در برخی از صحنه‌ها من وسط زمین بودم و خیلی این موضوع می‌تواند به تیم ملی کمک کند و امیدوارم هماهنگ‌تر شویم. اتفاقی که در تیم ملی رخ داده این است که نظم خاصی پیدا کردیم و شبیه تیم‌های اروپایی بازی می‌کنیم و مدافعان ما خیلی خوب دفاع می‌کنند و فشار زیادی به حریف می‌آوریم و انواع تمرینات و تاکنیک‌ها در تمرین را امروز اجرا کنیم.  

تیم ملی کامبوج برای یاد گرفتن و تجربه کردن به زمین مسابقه آمد 

او درباره اینکه تیم ملی می‌تواند همین سبک هجومی را برابر تیم‌های دیگر اجرا کند، گفت: ویلموتس به ما گفته است که در بازی‌های بزرگ برابر تیم‌های آرژانتین هم همین سبک را بازی می‌کنیم تا حداقل یک گل بزنیم و هدفش گلزنی تیم ملی است. به طور حتم در دیدار‌های  تمرینی که به این صورت هجومی بازی  می‌کنیم  باید در بازی‌های سخت‌تر  هم این سبک را امتحان کنیم. تیم ملی کامبوج را مشاهده کردید که ۱۰ گل عقب بود، اما ریسک می‌کرد و به هم پاس می‌دادند و فقط آماده بودند که تجربه کنند و یاد بگیرند.  

بیرانوند درباره اینکه بانوان خیلی او را تشویق کردند، گفت:  دوست دارم که حضور بانوان در لیگ برتر و بازی‌های باشگاهی هم رخ بدهد و اگر این اتفاق بیافتد هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. بانوان نظم خوبی در ورزشگاه داشتند و آن‌ها باعث می‌شوند که بازی‌ها سرعت پیدا کنند و انگیزه به بازیکنان می‌دهند. به هر حال خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها می‌آیند و خانم من هم با پسرم به ورزشگاه آمده بود و این اتفاق خوبی است.  

رکوردهایی که زدم لطف خداوند است 

بیرانوند درباره اینکه به اولین دروازه بانی تبدیل شد که رکورد مهار ۳ پنالتی را شکست، گفت: خیلی خوشحال هستم و خدا را شکر می‌کنم که اتفاقات خوب برایمان رخ داد. زمانی که دفاع‌ها به جلو می‌روند من باید فاصله خود را کم کنم و اگر عقب باشم به تیم خود ضربه یزنم و به خاطر همین به جلو می‌آیم و وظیفه ام را انجام می‌دهم. رکورد‌هایی که می‌زنم لطف خداست و خیلی خوشحال هستم.  

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی بعدی تیم ملی برابر تیم ملی بحرین گفت: صددرصد بازی با بحرین سخت است چرا که در زمین خودش است.


بیشتر بخوانید: رضایت نماینده فیفا از میزبانی ایران


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
عشقی علی بیروووووووووووووووووووووو
آخرین اخبار