سخنگوی دولت گفت: تماشاگران خیلی متین و  آرام بودند و شاهد برد پرگل تیم ملی در استادیوم آزادی بودیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی سخنگوی دولت درباره اظهاراتش در صفحه اجتماعی خود مبنی بر اینکه مراقب رفتار‌های افراطی در ورزشگاه آزادی باشید، اظهار کرد: نه تماشاگران خیلی متین و  آرام بودند و شاهد برد پرگل تیم ملی در استادیوم آزادی بودیم و این اتفاق خوبی بود و نشان دادیم ما می‌توانیم به خوبی این کار‌ها را انجام بدهیم.  

ربیعی درباره اینکه در بازی‌های بعدی هم شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستیم، گفت: امروز گام مهمی را  دختران و پسران ما برداشتند و بانوان به خوبی  در استادیوم حضور داشتند. به هر حال متدین و برخی از افراد جامعه حق داشتند که نگران رفتار‌ها باشند. اما امروز شاهد این موضوع بودیم  که تماشاگران در ورزشگاه آزادی نسبت به سایر مکان‌ها متانت بیشتری داشتند. با این وضعیت دست سلطانی فر و تاج برای اجازه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باز می‌شود. همچنین از نیروی انتظامی تشکر و قدردانی می‌کنم که امنیت ورزشگاه را برقرار کردند. این موضوع  تداوم حضور بانوان را  تضمین می‌کند  و انشالله در بازی‌های بیشتری زنان در ورزشگاه حضور داشته باشند.  

او درباره اینکه فدراسیون فوتبال سختی‌های زیادی تحمل کرد تا این بازی با حضور بانوان برگزار شود، گفت: بله به هر حال هر تحول اجتماعی که بخواهد در جامعه انجام شود همه باید دست به دست هم بدهند و اجازه بدهید از همه به خصوص نیروی انتظامی تشکر کنیم.  


بیشتر بخوانید: رضایت نماینده فیفا از میزبانی ایران


انتهای پیام/ 

اظهارات سخنگوی دولت درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار