رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت:هم اکنون بیشتر ماموران راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان به گوشی های هوشمند پلیس برای اعمال جریمه‌ها مجهز شدند و دیگر از قبض کاغذی استفاده نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: هم اکنون بیشتر ماموران راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان به گوشی‌های هوشمند پلیس برای اعمال جریمه‌ها مجهز شدند و دیگر از قبض کاغذی استفاده نمی‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی، از اجرای این طرح در تمامی شهرستان‌های استان خبرداد و افزود: با استفاده از گوشی‌های هوشمند پلیس، تخلف رانندگان به صورت برخط (آنلاین) ثبت و پیامک آن برای راننده یا مالک متخلف خودرو ارسال می‌شود.

او با بیان اینکه شعار نیروی انتظامی، پلیس هوشمند است گفت: از این پس با استفاده از ابزار‌ها و فناوری‌های جدید، بسیاری از ابلاغ‌های راهنمایی و رانندگی شامل اجراییات، شماره گذاری، جریمه‌ها و نمره‌های منفی از طریق پیامک به رانندگان و مالکان خودرو اعلام می‌شود.

محمدی از رانندگان و مالکان خودرو خواست: به منظور اطلاع دقیق و به موقع از طرح و به روز رسانی شماره تلفن‌های همراه خود، به دفاتر پلیس + ۱۰ یا مراکز تعویض پلاک پلیس مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

 

حذف جریمه‌های کاغذی پلیس راهنمایی و رانندگی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.