رییس کمیته تغذیه ، اسکان و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خوزستان گفت: برای تامین آب آشامیدنی زائران بامشکل روبرو هستیم و از هموطنان تقاضا داریم نذر آب کنند.

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام سیدمحمود موسوی رییس کمیته تغذیه ، اسکان و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خوزستان روز چهارشنبه در مرز شلمچه به افزایش پنج تا ۶ برابری جمعیت زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه نسبت به اربعین پارسال اشاره کرد و گفت:برای تامین آب آشامیدنی زائران بامشکل روبرو هستیم و از هموطنان تقاضا داریم نذر آب کنند.

او ادامه داد: موکب های مردمی در ۲ گذرگاه مرزی شلمچه و چذابه روزانه برای ۳۸۰ هزار زائر غذا تهیه می کنند و مشکلی در تامین غذای زائران در این ۲ گذرگاه مرزی احساس نمی شود.

رییس کمیته تغذیه ، اسکان و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خوزستان افزود:تنها مشکل موجود در ۲ گذرگاه شلمچه و چذابه در استان خوزستان کمبود آب آشامیدنی و یخ بهداشتی است.

حجت الاسلام موسوی گفت: برای استراحت بیش از ۴۰۰ هزار زائر در موکب استان خوزستان فضا در نظر گرفته شده و حسینیه ها و مساجد نیز برای اسکان موقت زائران نیز آماده شدند.

گرمای هوا در شلمچه و ازدحام جمعیت ،زائران را در این گذرگاه مرزی با مشکل مواجه کرده است.

روند جا به جایی زائران اربعین از شلمچه عراق به نجف اشرف به دلیل کمبود خودرو از چهارشنبه شب تاکنون با کندی مواجه شده است.

انتهای پیام/ د

کمبود آب در شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
z
۱۹:۳۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
باسلام
با توجه به درخواست کمک برای زایرین کربلا و نذر آب لطفا شماره حساب ستاد اربعین برای کمک به زايرین رو بفرستید.