اخبار ورزشی قزوین را در روز پنجشنبه هجدهم مهرماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز چهارشنبه هفدهم مهرماه، شاهد خبر‌هایی از تیم استان راهی مسابقات اسکیت هنری باشگاه‌های کشور شد،نمایندگان استان در لیگ یک فوتسال به میدان می‌روند،رقابت‌های بدمینتون کارمندان دولت بانوان برگزار شد،مربی الوندی برای تدریس تکواندو راهی سوئد می‌شود و اتاق اصناف قهرمان تنیس روی میز کارگران شد هستید.

تیم استان راهی مسابقات اسکیت هنری باشگاه‌های کشور شد

رقابت‌های اسکیت هنری بانوان باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های تهران، قزوین، تبریز، شیراز و اصفهان در این رقابت‌ها شرکت می کنند.

این مسابقات ١٨ و ١٩ مهر در باشگاه انقلاب تهران برگزار می‌شود.

نمایندگان استان در لیگ یک فوتسال به میدان می‌روند

در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور و در بازی هفته سوم تیم کراپ الوند در بازی خانگی برابر شهرداری ساوه قرار می‌گیرد، تیم شهرداری قزوین دیگر نماینده استان هم در بازی خارج از خانه برابر جندی شاپور دزفول قرار می‌گیرد.

رقابت‌های بدمینتون کارمندان دولت بانوان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها در بخش تیمی بانوان، مدیریت درمان، دانشگاه بین المللی امام خمینی و بانک ملت اول تا سوم شدند.

در بخش انفرادی هم مریم امینی تبار اول ازجهاد کشاورزی، منیره چادرباف از دانشگاه بین المللی امام خمینی اول و دوم شدند و سوم مشترک هم به مهناز ملامطلبی و خدیجه شعبانی ازمدیریت درمان رسید.

خانه بدمینتون قزوین میزبان این رقابت‌ها بود.

مربی الوندی برای تدریس تکواندو راهی سوئد می‌شود

استاد فاطمه صفرپور مربی الوندی تیم ملی تکواندو با دعوت فدراسیون تکواندو سوئد برای تدریس به این کشور سفر می‌کند،این دوره آموزشی با حضور بیش از ۵۰ مربی سوئدی از ۲۰ مهرماه آغاز می‌شود.

صفرپور عنوان بهترین مربی جهان در سال ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد.

اتاق اصناف قهرمان تنیس روی میز کارگران شد

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کارگران استان برگزار و در بخش انفرادی ایمان گلشاهی از توزیع برق، مصطفی ظهیری و ابوالفضل حمزه‌ای از اتاق اصناف مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.در بخش تیمی، اتاق اصناف، توزیع برق و نیرومحرکه عناوین برتر را کسب کردند.

این رقابت‌ها با حضور ٧ تیم از واحد‌های تولید در خانه تنیس روی میز قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.