اخبار ورزشی قزوین را در روز شنبه سیزدهم مهرماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز شنبه سیزدهم مهرماه،شاهد خبر‌هایی از عسگری در انتظار نشان برنز،پاسور قزوینی به اردکان پیوست،تساوی و شکست نمایندگان استان در لیگ یک فوتسال،پایان رقابت‌های تنیس روی میز تور ایرانی و مسابقات شطرنج رده‌های سنی دختر کشور در قزوین به پایان رسید، هستید.

عسگری در انتظار نشان برنز

در ششمین مرحله لیگ قهرمانی کاراته جهان در روسیه، بهمن عسگری در دسته منهای ۷ کیلوگرم با یک باخت برابر رافائل آقایوف از آذربایجان به دیدار رده بندی رسید،عسگری برای کسب نشان برنز یکشنبه برابر نماینده اسپانیا قرار می‌گیرد.

مجید حسن نیا، علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی با شکست در مراحل مختلف برابر حریفان از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

روسیه میزبان این رقابت‌ها است.

پاسور قزوینی به اردکان پیوست

علی نودوز پور پاسور قزوینی و اسبق پیکان تهران و رده‌های پایه تیم ملی به خاتم اردکان پیوست.

نودوزپور برای یک فصل در ترکیب تیم ارکان به میدان می‌رود.

تساوی و شکست نمایندگان استان در لیگ یک فوتسال

در ادامه لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور و در بازی هفته دوم در گروه یک تیم شهرداری قزوین در بازی خانگی با نتیجه ۴ - ۲ برابر نفت امیدیه شکست خورد،در بازی‌های گروه دو هم تیم کراپ الوند ایرانیان در بازی خارج از خانه برابر گهرزمین سیرجان به تساوی ۲-۲ رسید.

پایان رقابت‌های تنیس روی میز تور ایرانی

در پایان دومین مرحله مسابقات تنیس روی میز هوپس کشور در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۱ سال، بنیامین فرجی ازتهران، یاسین اصفهانی ازقزوین و نیما نقوی از مازندران و محمدحسن حبیبی از قم نیز مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.

این رقابت‌ها با حضور ۱۷۰ تنیسور از ۲۸ استان در خانه تنیس روی میز قزوین برگزار می‌شود.

مسابقات شطرنج رده‌های سنی دختر کشور در قزوین به پایان رسید

در رده زیر ۸ سال دختران، نفس نوری نژاد و رومینا شاهوردی از گیلان و دریا آزاد از فارس عناوین برتر را کسب کردند، دررده زیر ۱۰ سال دختران، ملیکا محمدی از قزوین، ترانه تقی زاده از البرز و مائده یوسفیان از اصفهان اول تا سوم شدند و در رده زیر ۱۲ سال دختران، فاطمه مشهدی از اصفهان، ملیکا رحمانی از قزوین و مهسا علوی از زنجان عناوین برتر را از آن خود کردند.

این رقابت‌ها با شرکت بیش از ۱۲۰ ورزشکار طی ۹ دور به میزبانی برج خلیج فارس قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.