بانوی ووشوکار کشورمان گفت: همه تلاش خود را می‌کنم که در پنجمین حضورم در مسابقات جهانی بهترین مدال را کسب کنم.  

شهربانو منصوریان بانوی ووشو کار تیم ملی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی ووشو در آستانه مسابقات جهانی شانگ‌های چین و شرایط خودش برای این مسابقات  اظهار کرد: وضعیتمان خوب است و ۳ ماه تمرین کردیم و روز ۲۴ مهرماه هم عازم مسابقات جهانی شانگ‌های چین می‌شویم و قصد داریم ما ووشوکاران در بخش بانوان و آقایان دست پر به ایران برگردیم. من هم آماده هستم و تمرینات خوبی زیر نظر مربی مان پشت سرگذاشتم و اکنون روی درگیری‌ها و تاکنیک‌ها تمرین می‌کنم.  

منصوریان درباره اینکه قول کسب مدال در مسابقات جهانی می‌دهد، گفت: من ۴ مدال طلا مسابقات جهانی دارم و همه تلاش خود را می‌کنم که در پنجمین حضورم در این مسابقات بهترین مدال را کسب کنم.


 بیشتر بخوانید:نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی ووشو مشخص شدند


همه ووشوکاران قصد دارند بهترین نتیجه را در چین بگیرند 

او درباره اینکه نگرانی بابت کارشکنی چینی‌ها در مسابقات جهانی ندارد، بیان کرد: نه نگرانی بابت این موضوع ندارم و همه تلاش خود را می‌کنم. همچنین  همه ورزشکاران در بخش بانوان و آقایان قصد دارند که بهترین نتیجه را در چین بگیرند و همانند ۲ سال گذشته قهرمانی را بدست آوریم.  

پرافتخارترین بانوی ووشو کار کشورمان درباره اینکه شناختی از حریفانش در مسابقات جهانی دارد، اظهار کرد: بله اکثر رقبایم را می‌شناسم و حریفانم از کشور‌های ویتنام، فیلیپین و هند هستند که در سال‌های گذشته مدال طلای جهانی را بدست آوردند.

ما با هدایت مربی ایرانی می توانیم بهترین نتیجه را بگیریم  

منصوریان درباره اینکه برای اولین بار یک مربی ایرانی هدایت ووشوکاران را برعهده دارد، گفت:  به طور حتم ما ووشوکاران با هدایت مربی ایرانی می‌توانیم  بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی بگیریم. راضیه طهماسبی در سال‌های گذشته ورزشکار و هم دوره ما بوده است و به طور حتم ورزشکاران را درک می‌کند.  

او درباره اینکه حمایت‌ها از ووشوکاران قبل از اعزام به مسابقات جهانی شده است، بیان کرد: حمایت‌ها خوب بوده است و امکانات لازم از جمله سالن تمرین و خوابگاه در طول این ۳ ماه اردو در اختیارمان گذاشته شد.  

با بهترین ورزشکاران مبارزه کردیم 

بانوی ملی پوش ووشو درباره اظهارات علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو مبنی بر اینکه نداشتن اردوی خارجی تنها نقطه ضعف این فدراسیون بوده است، گفت: به هر حال اردوی خارجی نداشتیم، اما بهترین ورزشکاران در وزن‌های مختلف با ما مبارزه کردند و از این لحاظ مشکلی نداشتیم.  

منصوریان درباره اینکه به تازگی مادر شده است و این موضوع باعث نمی‌شود که فعالیت ورزشی اش را تحت تاثیر قرار بدهد، بیان کرد: بله شرایط سختی است، اما امیدوارم بتوانم نتیجه زحمات خود را بگیرم.  

او درباره اینکه حمایت‌های لازم از ووشو از سوی مسئولان ورزش صورت می‌گیرد، تصریح کرد: پاداش‌ها قبل از مسابقات جهانی براساس کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز تعیین شده است و حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.  

بانوی ووشو کشورمان درباره پیش بینی اش از مسابقات جهانی چین گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم که بهترین نتیجه را در شانگ‌های چین بدست آوریم.


 بیشتر بخوانید: ۳ مدال طلا در بخش بانوان را در مسابقات جهانی تکرار می‌کنیم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار