معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری نخستین یادواره شهدای عشایری استان کرمان در بهمن‌ماه خبر داد و گفت: یادواره شهدای عشایر دانش‌آموز نیز به‌زودی در جیرفت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس مولایی، معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یادواره شهدای عشایر استان کرمان برای نخستین‌بار به همت سپاه پاسداران در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مولای با بیان اینکه استان کرمان ۶ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: از این تعداد هزار و ۲۰۰ شهید مربوط به عشایر استان و ۴۱۲ نفر از شهدای عشایر استان کرمان متعلق به جنوب کرمان است.

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه جنوب کرمان شهدای زیادی تقدیم اسلام کرده که حدود ۳۵ درصد از شهدای استان متعلق به جنوب کرمان است گفت: به‌زودی یادواره شهدای عشایر دانش‌آموز نیز در جیرفت برگزار می‌شود که مقدمات این کار در حال انجام است.

او با بیان اینکه استان کرمان دومین استان کشور از نظر تعداد شهدای عشایر است، بیان کرد: با توجه به وجود ۱۷ شهر عشایرنشین در استان کرمان برای نامگذاری خیابانی به نام شهدای عشایر در استان کرمان در برنامه است.
انتهای پیام/ی

به‌زودی یادواره شهدای عشایر دانش‌آموز نیز در جیرفت برگزار می‌شود

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار