فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: ایستگاه پلیس راه فهرج- زاهدان و پاسگاه سکهور در بخش نگین کویر بزودی با حضور فرماندهی انتظامی استان کرمان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ غلامرضا بهروزه فرمانده انتظامی شهرستان فهرج در جمع سران عشایر شهرستان فهرج گفت: سران عشایر نقش زیادی در ایجاد امنیت دارند و عشایر تاکنون شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند.

او با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خود را از مردم جدا نمی‌داند و نیروی مردمی است، گفت:شهرستان فهرج از امنیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج از راه اندازی ایستگاه پلیس راه فهرج -زاهدان و پاسگاه سکهور خبرداد اظهار داشت: ایستگاه پلیس راه فهرج- زاهدان و پاسگاه سکهور در بخش نگین کویر بزودی با حضور فرماندهی انتظامی استان راه اندازی خواهد شد.

او از تجهیز ناوگان خودرویی انتظامی شهرستان فهرج به ۷ دستگاه خودروی دیگر خبرداد.

همچنین در این جلسه علی شهمرادزاده از معتمدین فهرج به نمایندگی از عشایر اظهار داشت: مردم نیروی انتظامی را جدا از خود نمی‌دانند و نیروی انتظامی با طوایف اهل سنت و شیعه تعامل خوبی داشته است و خدمات نیروی انتظامی به مردم باعث خوشحالی و دلگرمی مردم شده است .

همچنین حاج محمد راوش یکی از عشایر منطقه با تشکر از تلاش‌های فرمانده انتظامی این شهرستان از پیگیری‌های سرهنگ بهروزه برای راه اندازی ایستگاه پلیس راه فهرج- زاهدان و پاسگاه سکهور قدردانی کرد و گفت: ما از فرماندهی انتظامی این شهرستان کمال تقدیر و تشکر را داریم که به دنبال پست و مقام نیستند و همواره در بیابان‌ها برای ایجاد امنیت مردم تلاش می کنند.

در این مراسم  که مولوی شهیکی امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر نیز حضور داشت از فرمانده انتظامی فهرج تقدیر شد.

انتهای پیام/ی

عشایر نقش مهمی در ایجاد امنیت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار