فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: پلیس با برنامه ریزی دقیق و منسجم آمادگی کامل را برای تردد میلیونی زائران اربعین حسینی دارد.

برنامه ریزی دقیق پلیس برای تردد میلیونی زائران در ایلام

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: نیروی انتظامی با برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی‌های دقیق، خود را برای ایام اربعین آماده کرده است و مصمم است با تجهیزات مناسب امنیت و آرامش قابل قبولی را برای زائران حسینی محقق سازد.

او با اشاره به برپایی ۲ ایستگاه خدمات دهی انتظامی پلیس به زائران در ایام پیاده روی اربعین ۹۸ در شهرایلام گفت: با حفظ انسجام و درک منطقی از نیاز‌ها و مطالبات مردم اقدامات خوبی طراحی و برنامه ریزی شده است.

سرهنگ موسوی در ادامه به مأموریت حساس اربعین در روز‌های آینده اشاره کرد و افزود: در زمان کوتاهی که تا برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین باقی مانده است شهرستان ایلام آمادگی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی را دارد.

او ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار مردم و سایر نهاد‌های دولتی در سطح شهرستان ایلام تلاش می‌کند که بهترین خدمات را به زائران عتبات عالیات ارائه کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام مطرح کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی مردم بتوانیم امنیتی قابل قبول را که خواسته به حق آنان است در سطح شهرستان برقرار کنیم.

انتهای پیام/ ن

آمادگی کامل پلیس برای تردد میلیونی زائران از مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.