جانشین انتظامی استان ایلام گفت: زائران عزیز به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس که در رسانه‌ها و طول مسیر منتشر می‌شود توجه کنند.

لازمه یک سفر ایمن در اربعین همکاری با پلیس است

سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی، پلیس از ماه‌ها قبل برنامه ریزی‌های خود را آغاز کرده بود و امروز کنترل شد آمدی و تسهیل در تردد آنان نتیجه این اقدامات بوده است.

او ادامه داد: در چند روز گذشته نیرو‌های پلیس به صورت تدریجی و مناسب با تردد زائران در شهر و پایانه مرزی مهران حضور پیدا کردند، اما از ۱۱ مهر ماه ۹۸ با توجه به استقبال خوب زائران ما افزایش نیرو‌های انتظامی را انجام دادیم تا بتوانیم به صورت مناسب در بحث شد آمدی و خدمات رسانی به زائران تلاش کنیم.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در طول مسیر زائران ایستگاه‌های تلفیقی ایجاد کرده‌ایم و گشت‌های محسوس و نامحسوس ما فعال هستند بیان کرد: این جشن‌ها علاوه بر اقدامات انتظامی و امنیتی، کنترل رفت و آمدی را هم انجام می‌دهند.

او اظهار کرد: قسمت اعظم اقدامات ما در شهر و پایانه مرزی مهران انجام می‌شود و تمهیدات لازم برای زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ ن

همکاری مناسب زائران اربعین با پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.