معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مقرر شده است ۴۰ برنامه را در بنیاد سیستمی کنیم و با حذف کاغذ تمامی امور را به صورت سیستمی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  اسکندر کناررودی معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در کارگاه آموزشی رابطین فناوری شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: فناوری جدید و سیستم‌های یارانه‌ای قابلیت این را دارد که طبق نرم افزار‌هایی که به آن داده می‌شود تصمیم بگیرد، به واقع فناوری‌های روز خواستار آن نقطه‌ای است که دست بشر را در بعضی از امور کوتاه کنند.

او ادامه داد: رابط اطلاعات و فناوری باید خود را در حوزه فناوری اطلاعات به روز و مسلط کند، چراکه نسل جدید نسل رسانه و فناوری است لذا کار شما حساس‌تر است و باید این حساسیت مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امروزه عصری نیست که جهت دسترسی به اطلاعات شما نیازی به نشستن در مقابل سرور باشد بلکه بدون دسترسی مستقیم می‌توان به تمامی اطلاعات شما اشراف کامل پیدا کرد.

کناررودی با اشاره به اینکه در ثبت اطلاعات و آمار مجموعه نواقص و مشکلاتی وجود دارد، افزود: ایراداتی وجود دارد که باید در جهت رفع آن‌ها گام برداشت.

او تصریح کرد: مقرر شده است ۴۰ برنامه را در بنیاد شهید سیستمی کنیم و از حالت دستی خارج کنیم و با حذف کاغذ تمامی امور را به صورت سیتمی انجام دهیم.

معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: بروز کردن اطلاعات و بررسی مجدد اطلاعات هویتی و اصلاح اطلاعات در صورت نیاز، دو نکته‌ای است که باید به عنوان رابط فناوری به آن عنایت ویژه‌ای داشته باشید.


انتهای پیام//ف. س


رابط اطلاعات و فناوری باید بروز و مسلط باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.