هاشمی کندی گفت: زیرساخت‌های فنی تور بین االمللی آذربایجان را برای جذب حامی مالی افزایش دادیم.

زیرساخت‌های فنی تور آذربایجان را بالا بردیم/ مسیر مسابقه به شکل ایده آلی طراحی شدرسول هاشمی کندی مسئول برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان با حضور ۱۰ تیم خارجی و ۴ تیم داخلی به پایان رسید. تعداد تیم های حاضر  و کیفیت تیم‌های خارجی در این دوره نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشت. در این دوره تلاش کردیم زیر ساخت های تور را به حداکثر برسانیم و  تا  آخرین روز مسابقه رقابت تنگاتنگی بین تیم‌ها  وجود داشت. این دوره از رقابت‌ها به طور کامل از رسانه ملی برای اولین بار پخش شد که امیدوارم این اتفاق باعث جذب حامی مالی برای سال‌های آینده شود.


بیشتربخوانید: مجموع جوایز ۳۶ هزار یورو است/ حامی مالی نداریم


او گفت: از لحاظ فنی مسیر‌ها را  مطابق با سطح تیم‌های شرکت کننده تنظیم کرده بودیم و این امر به صورت حرفه‌ای اجرایی شد.  ۳ سال است که مسیر‌ها متناسب با تیم‌های حاضر طراحی می‌شود. اگر نتایج این ۳ سال را مقایسه کنید، قهرمانی‌ها با رقابت بین  ثانیه‌ها صورت می‌گرفت. سال‌های قبل ایراد فنی وارد بود که قهرمان در ۳ مرحله اول مشخص می‌شد و با اختلاف ۱۰ دقیقه ای  قهرمان می شدند. همچنین  قهرمانی افراد تکرار می‌شد که  حتما یک جای کار ایراد داشت که یک نفر ۵ بار قهرمان می‌شد. به لحاظ فنی کاملا شرایط حرفه‌ای را برای برگزاری مسابقات در نظر گرفتیم. تنها مشکلی که برای تور آذربایجان داشتیم حامی مالی بود که امیدواریم در سال های آینده حضور مستمری داشته باشند.

هاشمی کندی در پایان عنوان کرد: وقتی مسابقه از لحاظ فنی جذابیت داشته باشد و رقابت بر سر ثانیه‌ها باشد، حامیان مالی جذب می‌شوند که البته ما تمام زیرساخت‌ها را برای حضور حامیان ملی فراهم کردیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دوچرخه سواری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار