مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: در شش ماهه نخست امسال تعداد ۶ هزار و ۴۹۷ سند مالکیت در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان صادر شده که این تعداد نسبت به اسناد صادره در مدت زمان مشابه پارسال ۲۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طالبی زاده؛ مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در جلسه برنامه عملیاتی تثبیت اراضی مالکیت دولتی شهرستان سیرجان گفت: در شش ماهه نخست امسال ۶ هزار و ۴۹۷ سند مالکیت در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان صادر شده که این تعداد نسبت به اسناد صادره در مدت زمان مشابه پارسال رشد ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

او افزود: در شش ماهه نخست امسال تعداد ۲۲۸ سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان صادر شده که این اسناد نقش موثری در زمینه حفظ حقوق بیت المال و پیشگیری از دست درازی سودجویان به حقوق دولتی را ایفا کرده اند.

طالبی زاده در ادامه با اشاره به تثبیت بیش از ۳۰ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان سیرجان در مدت زمان شش ماهه نخست امسال، از رئیس دادگستری، دادستان و روسای اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان و راه و شهرسازی این شهرستان خواست تا با تعامل بیش از پیش در راستای تثبیت اراضی دولتی و ملی گام بردارند و دست متجاوزین به اموال دولتی را کوتاه کنند.

رئیس دادگستری شهرستان سیرجان نیز در این جلسه گفت: تثبیت اراضی دولتی و ملی جز گام‌های موثر در راستای حمایت از حفظ حقوق بیت المال است و دادگستری این شهرستان نیز در راستای حمایت از حقوق دولتی گام‌های استواری برداشته است.

انتهای پیام/ی

تثبیت اراضی دولتی و ملی جز گام‌های موثرسیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.