سلمان‌زاده گفت: سوخت‌گیری در جایگاه‌ها محدود نشده، بلکه نحوه سوخت‌گیری تغییر کرده است. هر کسی با کارت سوخت می‌تواند به اندازه نیاز خود سوخت‌گیری کند.


محدودیتی در سوخت‌گیری نداریم/ در حوزه جاده‌ای، ریلی و هوایی افزایش قیمتی نداشتیمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، منوچهر سلمان‌زاده، دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین با اشاره به  وضعیت حمل و نقل و مشکلات سوخت گفت: نماینده شرکت ملی و پخش فرآورده‌های نفتی هماهنگی‌های لازم را انجام داده و خوشبختانه به مقدار مناسب ذخیره‌سازی سوخت در استان‌های مختلف انجام شده است.

او افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آمادگی خود را اعلام کرده و امیدواریم امسال شاهد هیچ مشکل و کمبودی در حوزه سوخت نباشیم.

دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین درباره شایعاتی مبنی بر کاهش کارت سوخت در جایگاه‌ها گفت: سوخت‌گیری در جایگاه‌ها محدود نشده، بلکه نحوه سوخت‌گیری تغییر کرده است. هر کسی با کارت سوخت می‌تواند به اندازه نیاز خود سوخت‌گیری کند.

سلمان‌زاده با اشاره به نظارت بر روی حمل و نقل وسایل عمومی از لحاظ قیمت و امنیتی در اربعین تصریح کرد: مقرر شده تا افزایشی در قیمت بلیت‌های حمل و نقلی نداشته باشیم و قیمت‌ها بر اساس قیمت پایه سال ۹۷ اعمال شود؛ بر همین اساس در حوزه جاده‌ای، ریلی و هوایی افزایش قیمتی صورت نگرفته است.

او افزود: زائران می‌توانند از طریق  سامانه ۱۴۱ و یا با برقراری ارتباط از روش‌های مختلف سایت، تلفن و اپلیکیشن سازمان‌های ذی‌ربط گزارش‌های خود را اعلام کنند.

دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین درباره اضافه کردن رام‌های قطار گفت: امسال راه آهن تلاش کرده تا اقدامات ویژه‌‌ای را  نسبت به سال قبل در اربعین انجام دهد.

سلمان‌زاده  با اشاره به برقراری خط شلمچه به خرمشهر تأکید کرد:  قطارهای سه شهری که از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ مهرماه به عنوان شهرهای معین برای پشتیبانی به مرز مهران مشخص شدند، در دو مرحله مهران به کرمانشاه، اندیمشک و همدان و مجدد از این شهرها تا استان‌های مدنظر زائران به آنها خدمت‌رسانی می‌کنند.

دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت راه آهن برای ایام اربعین گفت: راه آهن در تلاش است تا نسبت به گذشته اقدامات ویژه‌ای انجام دهد، همچنین مسیر مستقیم دیگری از سمت شرق کشور به مرز شلمچه ایجاد شده تا زائران را از زاهدان _ میرجاوه به مرز شلمچه منتقل کند.


بیشتر بخوانید: خدمات رسانی مواکب بنیاد مستضعفان به یک میلیون زائر اربعین


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار