معاون راهداری استان ایلام گفت: اصلاح ۵ مقطع پر حادثه از محور‌های ارتباطی شهرستان آبدانان توسط عوامل راهداری در حال انجام می‌باشد.

اصلاح نقاط پر حادثه محور‌های ارتباطی آبدانان

رضایی معاون راهداری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: تعریض و چهارخطه ۵ کیلومتر ورودی شهر آبدانان از سمت دره شهر، تعریض پل‌ها و اجرای چهارخطه ۵ کیلومتر محدوده شهرک هزارانی تا چمکبود، اصلاح پیچ‌های تند و نقاط کور جاده در محدوده  جانستان از جمله این اقدامات می‌باشند که در قالب فعالیت‌های امانی و پیمانی با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام می‌باشند.

او با اشاره به پیش بینی صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان جهت اجرای این پروژه‌ها ادامه داد: تکمیل این عملیات می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای در راه‌های ارتباطی شهرستان آبدانان داشته باشد که بسیاری از آنان از نوع تصادفات رخ به رخ می‌باشند.

رضایی همچنین از شناسایی ۶۷ نقطه پرتصادف و یا مستعد حوادث جاده‌ای در راه‌های استان توسط تیم‌های کارشناسی راهداری و پلیس راه خبر داد و اظهار کرد: پس از انجام مطالعات فنی برنامه ریزی‌های لازم جهت تامین اعتبار و تعریف پروژه‌های رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز استان از مهمترین اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان می‌باشد.

انتهای پیام/ ن

اصلاح ۵ مقطع پر حادثه از محور‌های ارتباطی شهرستان آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.