معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت:، ۷۰ عدد کلاه ایمنی رایگان بین موتورسیکلت سواران در محل فرمانداری شهرستان ایوان توزیع شد.

توزیع 70 عدد کلاه ایمنی بین راکبین موتور سوارمحمد حسنی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت : در راستای طرح ایمن سازی و آموزش راکبین موتور سیکلت تعداد ۷۰ ست کلاه ایمنی با حضور پلیس راه استان،فرماندار و شهردار شهرستان ایوان توزیع شد.

او ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ارتقاء سطح آگاهی ایمنی راکبین موتور سیکلت می باشد.

حسنی افزود: با توجه به آسیب پذیر بودن راکبین موتورسیکلت سوار در تصادفات و ناآگاهی برخی از این افراد از خطراتی که با عدم رعایت قوانین برای خود و دیگران به وجود می آورند که در همین راستا این طرح اجرا شد.

او اضافه کرد: موتور سیکلت سوران با توجه به رعایت قانون و استفاده از کلاه ایمنی در زمان تردد در جاده از بروز خطرات احتمالی به ویژه ضربه به سر در تصادفات جلوگیری کنند.

در این مراسم فرماندار شهرستان ایوان، شهردار و فرمانده پلیس راه استان شرکت داشتند و بر لزوم رعایت نکات ایمنی در جهت کاهش تصادفات جاده ای تاکید نمودند.

لازم به ذکر است: در راستای طرح‌های ارتقا ایمنی ۲۲۰ کلاه ایمنی در ۶ ماه نخست سالجاری در استان ایلام توزیع شده است.

انتهای پیام/

توزیع ۲۲۰ کلاه ایمنی در ۶ ماه سالجاری در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.