مسئول طرح و برنامه دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان از اختصاص ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل زمین‌های چمن قلعه گنج طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا پارسا مسئول طرح و برنامه دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان و مدیر پروژه‌های شرق کشور در جلسه شورای ورزش شهرستان قلعه گنج که با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه و مسئولان محلی برگزار شد، ضمن تشکر از میزبانی خوب مردم قلعه گنج و کمک‌های بنیاد مستضعفان در این شهرستان گفت: از سال ۹۷ احداث ۱۲ چمن مینی فوتبال روباز روستایی در سطح این شهرستان از طریق تفاهم نامه‌ای که وزارت ورزش با بنیاد مستضعفان داشت، استارت خورد که به تبع آن در سال ۹۸ نیز ادامه دارد تا به بهره برداری و تکمیل برسد.

 

او افزود: در مدت حدود دو سالی که پروژه‌ها شروع شد، قرارداد ۱۲ چمن مصنوعی با شرکت تولیدکننده به مبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بسته شده که به محض اینکه زیرسازی‌ها آماده شود، حمل و نصب خواهد شد.

پارسا تصریح کرد: سه تا از این پروژه‌ها را امروز دیدیم، دو تا هم پای کار است و بقیه هم منتظرند تا دهیاری‌ها هم کمک کنند.

او بیان داشت: از این دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، بنیاد مستضعفان تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان به اداره کل ما پرداخت کرده است.

مسئول طرح و برنامه دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان و مدیر پروژه‌های شرق کشور گفت: تعهد ما هر چه بوده، اما بخش زیادی از تعهد بنیاد مستضعفان بر اساس آن تفاهم نامه باقی مانده است.

 

پارسا مشکل نگهداری از اماکن ورزشی را از مشکلات بسیار مشهود قلعه گنج عنوان کرد و افزود: سالن‌هایی که به ادارات شهرستان‌ها تحویل شده نو بوده، این در حالیست که می‌بینیم ظرف دو، سه سال دیگه قابل استفاده نیست و این موضوع انگیزه‌ی کسی مثل من که از تهران می‌خواهیم پول بگذاریم را می‌گیرد.

او از همه‌ی روسای ادارات شهرستان تقاضا کرد: با همکاری یکدیگر روی این موضوع اهتمام بورزند و مقداری در این خصوص کار کنند.

 

پارسا در بخش دیگری از سخنانش خیران را ظرفیت بسیار خوب و مثبتی در ورزش عنوان و تصریح کرد: با پیدا کردن خیرین قلعه گنجی در سراسر ایران تلاش کنید اماکن ورزشی در این شهرستان احداث کنید چرا که ساختن اماکن ورزشی کم از ساخت مسجد و مدرسه نیست، کما اینکه می‌دانیم پیشگیری بهتر از درمان است.

او از اختصاص ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل زمین‌های چمن قلعه گنج طی امسال خبر داد و افزود: برای تکمیل زمین‌های چمنی که امروز بازدید کردیم، علاوه بر چمن‌هایی که پارسال خریداری شده، امسال مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

انتهای پیام/ب

شورای ورزش شهرستان قلعه گنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار