اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس امشب با تجلیل از پایگاه‌های برتر اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد فارس که در مسجد النبی (ص) شیراز برگزار شد، گفت: طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی مساجد استان امسال با شعار اخلاق، نشاط و معنویت برگزار شد.

حجت الاسلام امیدی افزود: رویکرد‌های طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی مساجد قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، کتاب و کتابخوانی، فضای مجازی و فعالیت‌های اجتماعی بود.

او ادامه داد: در آیین اختتامیه طرح اوقات فراغت از ۴۰ نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که بیشترین میزان مشارکت را در برگزاری این طرح داشتند تجلیل شد.

امیدی از فعالیت بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خبر داد و تصریح کرد: در ایام تابستان ۹۸ به بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شرکت کنندگان در برنامه‌های اوقات فراغت تابستان ارائه خدمت شد.

او اظهار کرد: بیش از ۶۸۰ کتابخانه باز و مخزنی مساجد استان فارس هم در ایام فصل تابستان برنامه‌های ویژه‌ای را برای اعضای کانون و کتابخانه و همچنین اقشار مختلف مردم اجرا کردند که استفاده از سالن مطالعه و مسابقات کتابخوانی از آن جمله آنهاست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس، کسب مقام دوم کشور در طرح سراسری «تلاوت قرآن در شب عاشورا» با مشارکت ۱۸۲ کانون به عنوان مجری، برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری به مدت ۲ روز و دوره آموزشی کارآفرینی ویژه زنان خودسرپرست با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای و بهزیستی فارس را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در تابستان ۹۸ به اجرا رسیده است.

طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی مساجد از ابتدای تیر آغاز شد و تا پایان شهریورماه ادامه داشت.
انتهای پیام/م

اختتامیه طرح اوقات فراغت «بچه‌های مسجد»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار