معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه فارس گفت: طرح نشاط معنوی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و تقویت فرهنگ دینی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام صفری معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل تابستان و در راستای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌های استان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: برای هر مقطع سنی کلاس‌های آموزشی مجزا با موضوعاتی همچون احکام، عقاید، روان‌خوانی قرآن، کلاس‌های هنری، کامپیوتر، والیبال، پینگ پنگ، استخر، گیم نت و ... نیز در نظر گرفته شده است.

 صفری با اشاره به مهلت ثبت نام این کلاس‌ها تا یازدهم تیرماه در گروه سنی بین ۷ تا ۱۸ سال، اذعان داشت: استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی در جهت قطب فرهنگی کردن بقاع متبرکه، بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت بنیه اعتقادی و دینی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان (ع) و بقاع متبرکه از اهم اهداف اجرای طرح نشاط معنوی است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در این طرح برنامه‌های تفریحی و دوره‌های آموزشی، کلاس‌های قرآن، اردو‌های یک یا چند روزه و مسابقه پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام صفری بیان کرد: طرح نشاط معنوی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م 

اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی با محوریت بقاع متبرکه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار