مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت:خیر نیکوکار اصفهانی هزینه تحصیل دختر یتیم دانشجوی رشته پزشکی زیرپوشش کمیته امداد اصفهان در رشته پزشکی را برعهده گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: این حامی خیر اندیش پرداخت هزینه تحصیل این دختر یتیم را تا پایان دوران تحصیل برعهده‌گرفته است.

محمدرضا متین پور افزود: این خیر گران‌قدر علاوه بر این هزینه شرکت در دوره‌های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد دو خواهر یتیم اصفهانی را نیز پرداخت کرده است.

او گفت: این خیر نیک اندیش علاوه بر کمک به تحصیل فرزندان مستعد در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین نیز حضور چشمگیری دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: این نیکوکار از سال ۱۳۸۵ تاکنون در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین مشارکت داشته است و اکنون ۲۷ فرزند از حمایت ماهانه این حامی خیراندیش بهره‌مند می‌شوند.

محمدرضا متین پور مشارکت خیران و نیکوکاران اصفهانی در این طرح را بسیار چشمگیر توصیف کرد و افزود: خیران برای مشارکت در این حرکت خیرخواهانه به دفاتر این نهاد در شهرستان هامراجعه و یا با ورود به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir اقدام به پذیرش حمایت فرزندان یتیم و نیازمند کنند.

انتهای پیام/م

 

خیر نیکوکار اصفهانی هزینه تحصیل دختر یتیم دانشجوی رشته پزشکی برعهده گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار