مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان مهاباد امروز در دیداری چهره به چهره مشکلات مددجویان زندان مهاباد را بررسی و پیگیری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در  دیدار چهره به چهره مشکلات مددجویان زندان مهاباد که با حضور فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان و رئیس دادسرای عمومی و انقلاب و به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان صورت گرفت، مشکلات مددجویان بررسی شد.

در این دیدار همچنین شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد بر لزوم همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی برای بهبود بیشتر وضعیت زندان و رعایت حقوق شهروندی در چهارچوب قوانین و مقررات تأکید کرد.

در ادامه این دیدار دادستان و  رئیس دادسرای مهاباد اظهار داشتند:جلسات هم اندیشی و هم افزایی بیشتر از گذشته با اداره زندان برگزار خواهد شد و این مجموعه از هیچ تلاشی در برای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری در امر کاهش آمار زندانیان فروگذاری نخواهد کرد.

بخشی رئیس زندان ضمن ابراز خرسندی از حضور مجموعه قضایی و مسئولان این شهرستان برای رفع مشکلات قضایی و رفاهی مددجویان گفت: این بازدید‌ها و جلسات باعث افزایش نشاط مددجویان خواهد شد و برای کاهش آمار زندان کمک شایانی خواهد کرد.

در پایان این بازدید و جلسه تعاملی مجموعه قضایی و مسئولان ارشد شهرستان مهاباد از بروجنی مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان غربی به جهت رویکرد انسانی، حفظ کرامت و رعایت حقوق شهروندی ایشان در قبال زندانیان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام / س خ

دیدار مجموعه قضایی و مسئولان ارشد شهرستان مهاباد از اداره زندان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.