مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: هلال احمر استان ایلام آمادگی کامل را برای اجرای عملیات‌های امدادی در کمترین زمان ممکن در مرز مهران دارد.

آمادگی شبانه روزی هلال احمر ایلام در مرزمهران

عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت: با توجه به افزایش تردد‌ها در مرز مهران، سازمان هلال احمر استان ایلام آمادگی کامل را به منظور اجرای سریع عملیات‌های امداد و نجات در زمان بروز حوادث احتمالی در مرز مهران دارد.

او اظهار کرد: به منظور به حداقل رساندن زمان انجام عملیات‌های امدادی در مرز مهران ، تیم‌های موتوری با هدف پوشش فعالیت‌های امدادی در نقاط پر ازدحام و پر حادثه مستقر هستند تا بهترین خدمت رسانی را به زائران اربعین حسینی در مرز مهران انجام دهند.

عارفی بیان کرد: تیم عملیاتی ویژه خواهران به نام تیم توانا حداکثر تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به بانوان زائر اربعین حسینی در مرز مهران دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: تیم‌های عملیاتی امداد و نجات با فعالیت‌های شبانه روزی خود در پایگاه‌های امدادی که در مسیر تردد زائران قرار دارد و همچنین با استقرار در قرارگاه مرزی مهران، بهترین خدمت رسانی را به زائران اربعین حسینی در مرز مهران انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ ن

آمادگی هلال احمر ایلام به منظور اجرای عملیات‌های امدادی در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.