مهم‌ترین حوادث امروز پانزدهم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز پانزدهم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف منزلی با ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان"سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری تعداد قابل توجهی لوازم و تجهیزات رایانه‌ای خارجی در یک منزل، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و اطمینان از قاچاق بودن دپوی تجهیزات رایانه‌ای در این منزل با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام که در بازرسی به عمل آمده ۴۴۶ دستگاه مانیتور ال‌ای دی، ۹۸ دستگاه هارد رایانه و ۶۱ دستگاه ست تاپ باکس که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله مکشوفه را ۵ میلیارد ریال اعلام کردند اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

سرهنگ ترکیان با تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم در ماموریت‌های پلیس اظهار داشت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه اقدام و فعالیت مشکوک و نگهداری کالا در منازل خالی از سکنه موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد‌های قانونی با متخلفان صورت گیرد.
 

توقیف محموله ۱۵۱ کیلو گرمی تریاک در "نائین

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با همکاری عوامل مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شرافت "نائین" موفق شدند در یک عملیات ویژه ۳ دستگاه اتوبوس مسافربری که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان اصفهان داشتند را شناسایی و متوقف کنند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی دقیق از آن‌ها ۱۵۱ کیلو و ۱۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل اتوبوس‌ها جاسازی شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ کاکاوند خاطر نشان کرد: در این عملیات تعداد ۱۲ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان تاکید کرد: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها را نخواهد داد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.