مهم‌ترین حوادث امروز دوم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز دوم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف محموله میلیاردی خوراک دام در بوئین و میاندشت

سرهنگ "علی مرشد فریدنی" فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت اظهار داشت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان "بوئین و میاندشت" حین کنترل خودرو‌های عبوری از محور اصلی "بوئین و میاندشت – الیگودرز" به یک کامیون کشنده اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون کشنده ۵۰۵ کیسه ۲۵ کیلوگرمی خوراک دام خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد که محموله و کامیون توقیف شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه بیان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین و میاندشت خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان را به آنان نخواهد داد.
 

هوشیاری گشت انتظامی و کشف خودروی مسروقه

سرهنگ " حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ فلاورجان حین گشت در منطقه مربوطه به یک پراید مشکوک و آن را استعلام کردند.

او افزود: در استعلام بعمل آمده مشخص شد این خودرو مسروقه از اصفهان است که بلافاصله وارد عمل شدند و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ سارق نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس نقش مهمی در اجرای بهتر ماموریت‌های پلیس و پیشگیری از وقوع جرایم دارد.
 

کشف محموله میلیونی کالای قاچاق در"شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زادفرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری دریک عملیات به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، تعداد ۱۷ طاقه پارچه به میزان ۱۹۰ کیلوگرم و تعداد ۲۲ حلقه لاستیک خودروی سواری همگی خارجی فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ کاظم زاد بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: در این خصوص راننده دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 

کلاهبرداری ۱۱۰ میلیون ریالی ویزیتور قلابی از فروشندگان

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی" رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از فروشندگان مواد غذایی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب آن ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد شاکیان برای پرداخت حق ویزیت، کارت عابر بانک خود را در اختیار متهم قرار داده و وی با استفاده از دستگاه اسکیمر آن‌ها را کپی کرده و در فرصتی مناسب اقدام از این کارت‌ها برداشت می‌کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ماموران در ادامه با انجام تحقیقات علمی و تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان در ادامه به شهروندان توصیه کرد: گاهی اوقات قیمت نازل کالا یا خدمات، مشتری را مجاب می‌کند تا خریدی داشته و وجه آن را از طریق کارت خوان سیار پرداخت نماید که این امر باعث شده تا وقوع کلاهبرداری در این حوزه افزایش پیدا کند، لذا به شهروندان اکیداً توصیه می‌شود در خرید از دست فروشان یا افرادی که کارت خوان سیار دارند، دقت کنند دستگاه آن‌ها چسب خورده و یا شکسته نباشد و یا قطعه‌ای اضافه نداشته باشد، لازم به ذکر است پیدا کردن و ردیابی فروشندگان سیار به علت عدم ثابت بودن مکان کسب و کار مشکل خواهد بود.

او در پایان خاطر نشان کرد: مبلغ کلاهبرداری در این پرونده تاکنون ۱۱۰ میلیون ریال بود و با توجه به اینکه رسیدگی به این پرونده همچنان در دستور کار است، از شهروندانی که به این شیوه از آن‌ها کلاهبرداری شده می‌خواهیم که برای تنظیم شکایت خود به پلیس فتا استان اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.