مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دپوی محموله کالای قاچاق در"برخوار

سرهنگ"غلامرضا براتی" فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپوی لوازم خانگی در منزل مسکونی خود کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: یک تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم از این منزل بازرسی کردند که ۹ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ دستگاه جاروبرقی، ۲ دستگاه ماکروفر و ۲ دستگاه تلویزیون خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی مبارزه با ورود و توزیع کالای قاچاق بوده که امید است شهروندان نیز با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند و اخبار مربوطه را در اسرع وقت اطلاع دهند.
 

کشف بیش از ۳۱ کیلو تریاک در"نائین

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه شهید شرافت نائین حین کنترل خودرو‌های عبوری سبک وسنگین به ۲ دستگاه کامیون مشکوک وآن‌ها را متوقف کردند.

وی گفت:در بازرسی از خودرو‌های مذکور جمعا مقدار ۳۳ کیلو و ۳۳۸ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری ۲ سوداگر مرگ خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین تاکید کرد: نیروی انتظامی عرصه را بر سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی تنگ و اجازه جولان را به آنان نخواهد داد.
 

دستبند قانون بردستان مجرم متواری

سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی"رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: پس از وصول گزارش‌هایی مبنی بر اینکه فردی با انجام رفتار‌های ناهنجار و درگیری‌های متعدد باعث ایجاد اخلال در نظم عمومی شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود:پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی متهم شناسایی و در عملیاتی غافلیگرانه در مخفیگاه اش دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان تاکید کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.
 

دستگیری سارق منزل با ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه

سرهنگ" حسین ترکیان سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان و شکایت مالباختگان به پلیس پرونده‌ای در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تشکیل و اکیپی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

او افزود: کارآگاهان با استفاده از اقدامات علمی و تخصصی خود موفق شدند هویت اصلی فردی که اقدام به این سرقت‌ها کرده بود را شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: سارق دستگیر شده در بازجوئی‌های بعمل آمده به سرقت ۲۰ میلیارد ریال اموال از ۴ منزل اعتراف کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد از مردم خواست، برای نگهداری اموال با ارزش خود هوشیاری بیشتری داشته باشند و سکه، ارز و طلاجات با حجم بالا را به صندوق امانات بانک‌ها سپرده و یا در گاو صندوق مخفی، متصل به دیوار و غیر قابل حمل نگهداری کنند.

دو مصدوم بر اثر ریزش سقف یک منزل مسکونی

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس کاشان گفت: در این حادثه صبح امروز در منزل مسکونی واقع در خیابان درب اصفهان کاشان رخ داد زنی ۳۰ ساله به همراه کودک دو ساله اش مصدوم شدند.

فرهاد بابایی با اشاره به انتقال مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان افزود: حال مادر آسیب دیده به علت شدت تروما وخیم گزارش شده است

او گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۳۰ حادثه در شهرستان کاشان رخ داده ۷۵ نفر مصدوم و ۹ نفر جان باختند.
 

دو کشته و چهار مصدوم بر اثر واژگونی سواری سمند

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ظهر امروز بر اثر واژگونی سواری سمند در محور اردستان –مهاباد یک زن و مرد جان باختند و چهار نفر از سر نشینان این خودرو نیز مصدوم شدند.

غفور راستین افزود: مجروحان این حادثه که یک مرد و سه زن هستند، به بیمارستان بهشتی اردستان منتقل شدند.

سرهنگ حسین پور قیصری رییس پلیس راه استان اصفهان، علت این حادثه را بی توجهی راننده به جلو بر اثر خستگی و خواب آلودگی اعلام کرده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.