پس از انتشار اخباری مبنی بر کشف جسد ۳۶ ملوان در دریا در فضای مجازی، روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرلنگه این شایعه را تکذیب کرد.

تکذیب شایعه کشف 36 جسد ملوان در بندرلنگه / ملوانان 8 قایق صیادی گرفتار در طوفان نجات یافته اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، پس از انتشار اخباری مبنی بر کشف جسد ۳۶ ملوان در دریا در فضای مجازی، روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرلنگه این شایعه را تکذیب کرد.

در تکذیبیه روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرلنگه آمده است:  بر اساس گزارش‌های موجود توسط ستاد پیشگیری و هماهنگی پاسخ به بحران شهرستان بندرلنگه، تعداد جان‌باختگان حادثه تنها یک نفر است.

 معاون امور دریایی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه هم گفت: اخبار منتشرشده در فضای مجازی در خصوص کشف اجساد ملوانان به دلیل شرایط نامساعد جوی طی روز‌های گذشته در شهرستان بندرلنگه به‌هیچ‌وجه صحت ندارد.

خداداد پلاشی افزود:  تنها یک نفر در بندر مغویه اعلام مفقودی شده بود که روز گذشته جسد وی پیدا شد و هشت قایق صیادی در پی طوفان روز‌های گذشته سرگردان بودند که توسط لنج صیادی ازآب‌گرفته شده اند.


بیشتر بخوانید:جزئیات درباره رفع توقیف نفتکش استنا ایمپرو/ پیگیری بررسی های حقوقی پرونده قضایی نفتکش


او با اشاره به اینکه با همکاری نیروی دریایی سپاه شهرستان بندرلنگه و سه ناجی از ابوموسی، کیش و بندر چارک منطقه مورد پایش قرار گرفت، گفت: موردی در این پایش‌ها پیدا نشد و اخبار منتشرشده در فضای مجازی نیز صحت ندارد.

منبع ایسنا

انتهای پیام/ب

تکذیب شایعه غرق شدن ملوانان در بندرلنگه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.