همایش طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان دریایی بر روی شناور‌های سطحی و زیر سطحی در قرارگاه ناوگان جنوب جنوب نیروی دریایی ارتش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،همایش طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان دریایی بر روی شناور‌های سطحی و زیر سطحی در قرارگاه ناوگان جنوب جنوب نیروی دریایی ارتش آغاز شد.
دبیر این همایش گفت: همایش با هدف تقویت پژوهش در طب پیشگیری، بهداشت و امداد دریایی بر روی شناور‌های سطحی و زیر سطحی تا ۹ اسفند برگزار می‌شود.
دکتر سید شهرام میرزمان با بیان اینکه همایش طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان دریایی هر دو سال یکبار برگزار می‌شود افزود: کارکنان نیرو‌های مسلح، پژوهشگران، متخصصان، کارشناسان علوم پزشکی، دندانپزشکی، بهداشت تغذیه، فناوری اطلاعات، مدیریت بهداشت، محیط زیست و بیولوژی دریایی مخاطبان همایش هستند.
وی گفت: در این همایش ۱۲ نشست علمی با موضوعات مراقبت و پایش بیماری‌ها در دریا، توانبخشی در دریا، بهداشت محیط دریا، بیولوژی و محیط زیست دریا، امنیت غذایی در دریا، فناوری اطلاعات در دریا، منابع انسانی در دریا، بهداشت روان در دریا، دندانپزشکی در دریا برگزار می‌شود.
میرزمان افزود: ۹ کارگاه تخصصی و آموزشی با موضوعات اختلالات در خواب، دفاع غذایی، آموزش مدیریت بحران، احیا و مراقبت‌های احیا، آشنایی با تقلبات غذایی نیز برگزار می‌شود.
در روز نخست این همایش در یادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن رونمایی از تمبر یادبود این همایش از نمایشگاه تجهیزات و دستاورد‌های پزشکی بازدید کرد.
سردار حسن عراقی زاده رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح هم گفت:وظیفه اداره بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح حفظ و ارتقای سلامت کارکنان نیرو‌های مسلح و پشتیبانی امدادی، درمانی و پزشکی در ماموریت‌های نیرو‌های مسلح است.

انتهای پیام/ر


برگزاری همایش با هدف ارتقای سلامت کارکنان نیرو‌های مسلح

برچسب ها: اخبارعلمی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.