رئیس کل داد‌گستری استان در بازدید از واحد صنعتی کانسرام طبس قول رسیدگی و حمایت از سوی سازمان بازرسی برای رفع مشکلات این کارخانه را داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان، دربازدید از واحد صنعتی کانسرام طبس این کارخانه را ظرفیت مناسبی برای شهرستان و استان دانست و گفت: این واحد صنعتی در صورت تولید، ارز آوری مناسبی برای کشور خواهد داشت

او با ابراز نگرانی از غیر فعال بودن این  واحد تولیدی گفت: کانسرام طبس که تولیدات بسیار خوبی دارد و از نظر بازاریابی محصول نیز مشکلی ندارد امروز به خاطر مشکلات داخلی و اقتصادی دچار مشکل شده و غیر فعال است که بسیار ناراحت کننده است.

حجت الاسلام حمیدی در خصوص حمایت از سیاست های تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی برای رفع موانع و مشکلاتی از این قبیل گفت: خوشبختانه این کارخانه مشکلات حقوقی و قضایی ندارد و ما سعی میکنیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در قوه قضاییه مانند سازمان بازرسی، تا حد ممکن به رفع موانع آن کمک کنیم.

او افزود: سازمان بازرسی می‌تواند عملکرد نهاد‌ها و سازمان‌های متولی در امر حمایت از تولید و اشتغال را ارزیابی و به وزارت خانه گزارش کند که این ظرفیت بسیار خوبی در اداره است.

رئیس کل داد‌گستری استان گفت: به دنبال آن هستیم که با ظرفیت‌های نظارتی و دیگر ظرفیت‌ها در قوه قضاییه بتوانیم این کارخانه هارا مجددا به تولید بازگردانیم.

رئیس کل دادگستری استان، تولید این کارخانه‌ها را راهی برای دور زدن تحریم‌های ظالمانه اسکتبار جهانی علیه ملت ایران دانست و افزود: باید این ظرفیت‌ها به فعلیت برسد و این مسئله یاری همه مجموعه‌ها را می‌طلبد.

 واحد صنعتی کانسرام طبس، تولید کننده بلوک‌های ساختمانی سبک عایق و ضد حریق است که ظرفیت صادرات به کشور‌های هم مرز را دارد، اما مدتی است که به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی غیر فعال و کارگران آن بیکار هستند

انتهای پیام / ط آ

بازگرداندن کارخانه کانسرام طبس به چرخه تولید

برچسب ها: صنعت ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار