مدیر کل پست استان اصفهان گفت: در ۶ ماه ابتدای امسال ۴۵ هزار ثبت نام کارت ملی هوشمند در باجه‌های پستی استان انجام شده که از این تعداد، ۲۸ هزار کارت به متقاضیان تحویل داده شده است.

حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۴۵ هزار ثبت نام کارت ملی هوشمند در باجه‌های پستی استان انجام شده که از این تعداد، ۲۸ هزار نفر برای دریافت کارت ملی خود به باجه‌های مورد نظر مراجعه کرده اند.

او ادامه داد: هم اکنون تعداد ۴۱ هزار کارت ملی در باجه‌های ما رسوب کرده است بدین معنی که از ابتدای طرح ثبت نام کارت ملی تا کنون، ۴۱ هزار نفر که برایشان کارت ملی صادر شده، با وجود ارسال چند باره پیامک، هنوز برای دریافت کارت خود به باجه‌های پستی مورد نظر مراجعه نکرده اند که از این افراد تقاضا می‌کنیم در اسرع وقت برای دریافت کارت ملی خود به همان باجه‌ای که در آن ثبت نام کرده اند و پیامک برایشان صادر شده مراجعه نمایند.

سامانه اینترنتی برای دریافت کارت سوخت

مدیر کل پست استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه تعداد ۱۵۵ هزار کارت سوخت وارد استان شده که از این تعداد حدود ۳۸ هزار کارت سوخت درباجه‌های معطله است.

حمید باقری ادامه داد: لازم به ذکر است که این ۳۸ هزار کارت سوخت مربوط به سنوات گذشته و از ابتدای طرح ثبت نام تاکنون است، این کارت‌ها به دلیل نقل مکان صاحبان کارت ها، اشتباه بودن آدرس و یا و عدم حضور مالک در زمانی که مامور پست به ادرس مورد نظر مراجعه کرده در باجه‌های ما معطله شده است.

او ادامه داد: افرادی که هنوز کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند، اما کارت برایشان صادر شده می‌توانند به آدرس اینترنتی www.post.ir مراجعه و وارد سامانه رهگیری مرسولات پستی شده و با کلیک در قسمت "توزیع مجدد" آدرس جدید خود را وارد کرده و با پرداخت هزینه اندک پستی برچسب آدرس جدیدشان را در سامانه ثبت نمایند که کارت سوخت مورد نظر مجددا توسط ماموران اداره پست به آدرس ثبت شده ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.