معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مراجعه ۱۹ هزار و ۵۳۷ دستگاه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان خبر داد.

رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه این میزان مراجعه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است گفت: در استان اردبیل ۴ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین فعالیت می‌کند.

او افزایش ۴۵۶ درصدی تعداد مردودی خودرو‌های مراجعه شده را بیان کردو افزود: هزارو ۴۴۳ دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اند که این مهم نیز افزایش ۷۰۶ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ۱۹ هزار و ۵۳۷ دستگاه ناوگان سنگین مراجعه شده به مراکز معاینه فنی استان ۱۶ هزارو ۳۱۹ دستگاه در مرتبه اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

شیرین زاده با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش از آنان خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند و می‌توانند کمک موثری به شهر و استان در راستای کاهش و جلوگیری از آلودگی هـوا داشته باشند.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۴ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در اردبیل

برچسب ها: معاینه فنی ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.