معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل کفت: ۱۶ هزار و ۲۶۸ برگ معاینه فنی در استان اردبیل صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده،معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۵ ماهه نخست سال جاری ۱۶ هزار و ۲۶۸ برگ معاینه فنی در سطح استان اردبیل صادر شده است.

او با بیان اینکه ۴ مرکز معاینه فنی در استان فعالیت می‌کند گفت: در مدت یاد شده هزار و ۸۸ دستگاه ناوگان سنگین به لحاظ مسائل فنی نتوانستند موفق به اخذ برگ معاینه فنی شوند و در نتیجه مردود اعلام شدند، ۱۴ هزارو ۲۶۱ دستگاه در مرحله اول قبول و  ۹۱۹ مورد دیگر نیز پس از اصلاح عیب برگ معاینه فنی دریافت کردند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش از آنان خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند و می‌توانند کمک موثری به شهر و استان در راستای کاهش و جلوگیری از آلودگی هـوا داشته باشند.

شیرین زاده تصریح کرد: در قالب طرح تابستانی راهداری نظارت ویژه‌ای هم بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافر و کالا اعمال می‌شود که هموطنان عزیز می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال کنند.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۴ مرکز معاینه فنی خودرو در استان اردبیل

برچسب ها: راهداری ، معاینه فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.