آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: عشایر همیشه در خدمت مردم و نظام بوده اند و امروز هم همواره لبیک گوی ندای مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با معاون امور عمرانی استاندار جمعی از مدیران روستایی و عشایر استان سمنان گفت: یکی از مزایای این استان، ولایتمداری و حضور همیشگی عشایر و روستاییان در صحنه‌های انقلاب است.

او افزود: عشایر و روستاییان همیشه در خدمت مردم و نظام بوده اند و مسئولان نیز باید در خدمت به آن‌ها تلاش و به روستا‌های دوردست توجه ویژه‌ای کنند.

منوچهر فخری معاون امور عمرانی استاندار سمنان نیز گفت: روستا‌ها همیشه نقش مهمی در توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور داشته اند و دولت نگاه ویژه‌ای به روستا‌ها دارد.

او افزود: طرح‌های عمرانی خوبی در روستا‌های استان اجرا شده و برای داشتن شهری آباد باید نگاه ویژه‌ای به روستا‌ها داشت.

صمیمیان مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: در استان سمنان ۱۴۲ هزار نفر در روستا‌ها زندگی می‌کنند که حدود ۲۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

وجود ۶۷ خانه عالم در روستا‌های استان سمنان

او افزود: ۶۷ خانه عالم در روستا‌های استان سمنان وجود دارد و ۲۵۷ دهیار در روستا‌های استان فعالیت می‌کنند.

صمیمیان تصریح کرد: بیش از ۱۵ هزار دانش آموز در روستا‌های استان تحصیل می‌کنند و ۶۷ اقامتگاه بوم گردی هم روستا‌های استان ایجاد شده است.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: استانداری ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
همه‌به‌ندای‌رهبر‌پاسخ‌دادند‌غیر‌از‌مسئولین‌
آخرین اخبار