مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: مربیان و بازیکنان پایه ۱۱ ماه است که دریافتی نداشته اند و باید حقوق آن‌ها پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران که برای تماشای شهرآورد امید‌های این تیم مقابل استقلال در ورزشگاه حضور داشت، بیان کرد: پیش از شهرآورد به تمرینات رفتم و به بازیکنان دلگرمی دادم. می‌دانیم مربیان و بازیکنان پایه ۱۱ ماه است که دریافتی نداشته اند و باید حقوق آن‌ها را پرداخت کنیم. امروز به محل برگزاری شهرآورد امید‌ها آمدیم تا این موضوع دلگرمی و نقطه امیدی برای بازیکنان باشد.

او افزود: تصمیم به تغییرات در کادر فنی امید گرفته شد و منصور هاشمی سرمربی فصل گذشته تیم جوانان که این فصل دستیار حلالی بود، با نظر مسئولان آکادمی و من جایگزین سرمربی قبلی (اسماعیل حلالی) شد. امیدواریم تیم امید بتواند نتایج بهتری بگیرد و در جدول جایگاه بهتری داشته باشد. این تیم باید در نیم فصل تقویت شود.


بیشتر بخوانید: جلسه هیئت مدیره پرسپولیس امروز برگزار می‌شود


انصاری فرد در مورد شکست مقابل شهر خودرو ادامه داد: پرسپولیس در مشهد خوب بازی کرد، اما دقیقه ۹۳ غافلگیر شد. کالدرون نیاز به زمان دارد و باید به مربی فرصت داد تا بتواند برنامه‌های خود را پیاده کند. البته تیم مشکل گلزنی دارد و این هم با تلاش و برنامه ریزی حل می‌شود. علیپور دیروز خوب بازی کرد و تلاش زیادی داشت. او سرمایه پرسپولیس است و باید حمایت شود.

انصاری‌فرد در مورد جذب بازیکن جدید گفت، چون لیست بزرگسالان پر است، امکان جذب بازیکن وجود ندارد. فسخ قرارداد با بازیکن هم منجر به خالی شدن لیست نمی‌شود، اما تلاش خواهیم کرد نیم فصل و طبق نظر سرمربی، تیم را در بخش حمله تقویت کنیم. همچنین بحثی درباره فسخ قرارداد جونیور مطرح نبوده است. او قرارداد دارد و سرمربی درباره هر بازیکنی تصمیم می‌گیرد و باشگاه هم درباره بازیکنان طبق نظر مربی عمل می‌کند.


بیشتر بخوانید: دلداری کالدرون و باقری به بیرانوند


مدیرعامل پرسپولیس در خصوص توافق با برانکو برای پرداخت مطالباتش تصریح کرد: برای توافق با برانکو بر سر مطالبات و دستیارانش صحبت‌هایی با وکیلش داشتیم.

انتهای پیام/

اظهارات انصاری فرد درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
برانکو را بیارید
اگه قهرمانی میخواهید فقط سریع عمل کنید.
آخرین اخبار