مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی پرسپولیس در بحران بود و ما نمی‌دانستیم چه کار باید کنیم او به ما آرامش می‌داد و به اصطلاح آب روی آتش می‌ریخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مراسم تشییع مرحوم کاشانی اظهار داشت: کاشانی استاد همه ما بود. فارغ از مسائل ورزشی و فوتبالی، او مرد با آرامش و آرامش دهنده‌ای بود. کاشانی انسان با اخلاقی بود که تمام رفتار‌های او درس اخلاق بود و در کنار آن از اسطوره‌های فوتبال ایران به شمار می رفت.

گرشاسبی با تمجید از شخصیت و اقدامات مرحوم کاشانی در طول دوران زندگی اش افزود: کاشانی از بنیانگذاران باشگاه پرسپولیس و شاهین بود و حتی زمانی که سن و سال بالایی داشت از فوتبال بازی کردن دست نکشید و سپس در عرصه مربیگری خوش درخشید. مرحوم کاشانی انسان بی نظیری بود و شخصا درس‌های زیادی از او گرفتم. وقتی پرسپولیس در بحران بود و ما نمی‌دانستیم چه کار باید کنیم او به ما آرامش می‌داد و به اصطلاح آب روی آتش می‌ریخت. به جرات می‌توانم بگویم خیلی از موفقیت‌های پرسپولیس مدیون راهنمایی‌ها و درس‌های مرحوم کاشانی است.


بیشتر بخوانید: استیلی: بعید می‌دانم به این زودی‌ها آروزی کاشانی محقق شود


مدیرعامل پیشین پرسپولیس در واکنش به این که گفته می‌شد حضور کاشانی در هیئت مدیره پرسپولیس جنبه تشریفاتی داشت و او در عمل هیچ کاری نمی‌کرد، بیان کرد:  در نشست‌های هیئت مدیره تصمیمات مهمی اتخاذ می‌شود و اگر در این نشست‌ها تصمیم غلطی گرفته شود، پیامد‌ها و آثار زیانبار آن به تیم و بازیکنان ضربه می‌زند که باعث نتیجه نگرفتن تیم  و ناراحتی و ناامیدی هواداران خواهد شد. درباره مرحوم کاشانی باید بگویم که او تصمیمات درستی می‌گرفت و نقش مهمی در هیئت مدیره ایفا می‌کرد.


بیشتر بخوانید:  حضور قلعه نویی و پرسپولیسی‌ها در مراسم تشییع جنازه جعفر کاشانی


او در پایان گفت: کاشانی از معدود پیشکسوتانی بود که از خودش یک مکان  ورزشی به یادگار گذاشت، مقر باشگاه ذشاهین که در حال حاضر مکانی برای گردهمایی پیشکسوتان است. کاشانی همچنین  در دوران زندگی اش از همه جا برای  پیشکسوتان کمک می‌گرفت. اگر یکی از پیشکسوتان دچار بیماری می‌شد مرحوم کاشانی همواره پیگیر اوضاع آن‌ها می‌شد و حتی برای بچه‌های پیشکسوتان هم هر قدمی می‌توانست بر می‌داشت. او خدمات بسیار ارزنده‌ای به ورزش و ورزشکاران ارائه کرد و متاسفم که چنین انسانی را از دست دادیم.


بیشتر بخوانید: عرب: مرحوم کاشانی روحیه مردم دوستی را کنار نگذاشت


انتهای پیام/

اظهارات گرشاسبی در مراسم جعفر کاشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار