۱۸۸ برنامه فرهنگی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گیلان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در نخستین نشست ستاد هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به اهمیت برگزاری با شکوه راهپیمایی این روز تاریخی، گفت: زمینه‌های حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان برای تبیین فلسفه مبارزه با استکبار جهانی فراهم شود.

او افزود: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه صدا و سیما با برنامه سازی و بهره گیری از ابزار هنر و قلم و کارشناسان آگاه دستاورد‌های مبارزه با استکبار جهانی را برای مردم بیشتر تشریح کنند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، با بیان اینکه هیمنه آمریکا در جای جای دنیا شکسته شده است، گفت: مردم با حضور حداکثری خود در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد که اقتدار آمریکا پوشالی است و به زودی شاهد افول قدرت این کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری، دبیر ستاد هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان گیلان هم با بیان اینکه ۱۸۸ برنامه با ۱۲۲ محور در این روز اجرا می‌شود، گفت: به صدا در آمدن زنگ مدارس، برگزاری یادواره‌های دانش آموزان شهید و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری از مهمترین این برنامه ها است.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری ۱۸۸ برنامه در یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گیلان اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.