مسئول تیم فوتسال بانوان پارس آرا گفت: به خاطر حمایت از دختران تیم فوتسال پارس آرا همچنان تیم را نگه داشته ام.

زارع: احمق نیستم! فوتسال بانوان نیاز به حمایت دارد

مصطفی زارع مسئول تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تیمش عنوان کرد: دخترانی که در تیم پارس آرا بازی می‌کنند جزو خانواده من هستند.

بازیکنانم با پلاکاردی اعتراضی وارد زمین شدند

او افزود: همیشه تمام تلاشم را برای راحتی و آرامش بازیکنانم می‌کنم. متاسفانه شاهد وعده‌هایی از طرف مسئولان ورزشی و حامی مالی بودم که همچنان محقق نشده است. خودم به بازیکنان گفتم که در بازی هفته هشتم لیگ برتر بانوان با پلاکارد اعتراضی وارد زمین شوند.

مسئولان ورزشی استان فارس خلف وعده کردند

زارع در مورد مشکل اصلی تیمش بیان کرد: من طبق تعهداتم در باشگاه جلو می‌روم و حتی یکسری از مطالبات بانوان را پرداخت کرده ام، اما متاسفانه موضوع اصلی چیز دیگری است.  اول فصل که قرار بود در لیگ برتر فوتسال بانوان تیم داری کنیم، قرار شد یک حامی مالی تهرانی ما را حمایت کند، اما هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان مانع خروج تیم با وعده کمک شدند. مسئولان به من گفتند که یک حامی مالی در  شیراز ۳۰۰ میلیون تومان به ما کمک می‌کند. حتی اول فصل می خواستیم شهین افلاکی و یاسمن پاکجو بازیکن این فصل سایپا تهران و الهام عسگری بازیکن تیم نامی نو اصفهان را به پارس آرا بیاوریم اما با بد قولی مواجه شدیم که این موضوع کار را برای ما سخت کرد و این بازیکن‌ها با تیم‌های دیگر قرارداد امضا کردند.


بیشتر بخوانید: پاکدل: بانوان ملی پوش از حضور در لیگ برتر دل‌سرد شده‌اند


کمیسیون خروج تیم ما از شیراز بهانه مسئولان بود

زارع تصریح کرد: من اگر می‌دانستم که قرار است خلف وعده نفر اول ورزش استان برای تیم ما رخ دهد از همان اول به حرف‌های مدیر کل اداره ورزش و جوانان اعتماد نمی‌کردم. اداره ورزش و جوانان با وجود ۲ بار نامه نگاری هیئت فوتبال استان فارس، کمیسیون خروج تیم ما از استان را به بهانه‌های مختلف برگزار نکرد. احساس می‌کنم هدف این بود تا تیم در شیراز بماند و امتیازش بسوزد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار