سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس شیراز گفت: بانوان ملی پوش از حضور در لیگ برتر قرارداد با تیم‌ها دل‌سرد شده‌اند.

پاکدل: بانوان ملی پوش از حضور در لیگ برتر دل‌سرد شده‌اندنگین پاکدل سرمربی تیم خلیج فارس شیراز در ارتباط با غیبت تیمش در بازی امروز مقابل شهرداری بم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: مشکلات مالی باعث شد که نتوانیم امروز مقابل شهرداری بم حاضر شویم، اما برای هفته بعد در لیگ بازی خواهیم کرد.

او تصریح کرد: قرار است مشکلات مالی تیم حل شود و تیم یک حامی مالی جدید بگیرد، چون هنوز به طور قطعی تیم خلیج فارس شیراز به حامی مالی جدید تحویل داده نشده است و هنوز کار‌های اداری اش باقی مانده است.

تبعیض زیادی بین فوتبال بانوان و آقایان است

پاکدل افزود: بین فوتبال بانوان و آقایان در کشور ما تبعیض زیادی وجود دارد. در صورتی که همه جای دنیا به فوتبال بانوان اهمیت زیادی می‌دهند، اما در لیگ با کم لطفی‌های پیش آمده دختران فوتبالیست ما سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند.

تیم ملی تاوان ضرر لیگ بانوان را می‌دهد

سرمربی خلیج فارس شیراز در ادامه گفت: وقتی در کشور ما این قدر لیگ بانوان پر تنش است و بازیکنان آرامش روحی و مناسبی ندارند، بازیکنان اعتماد نمی‌کنند با تیمی قرارداد ببندند، چون در آخر پول هایشان را بعد از یک سال زحمت کشیدن نمی‌گیرند. از تیم ملی هم که این بازیکنان لیگ تشکیلش می‌دهند نمی‌توانیم انتظاری داشته باشیم.

ملی پوشان لیگ دارند به سراغ یک شغل دائم می‌روند

او اظهار داشت: وقتی یک بازیکن بعد از سال‌ها زحمت در فوتبال بانوان نتیجه‌ای نمی‌بیند به این تصمیم می‌رسد که فوتبال را رها کرده و به دنبال یک شغل دائم بگردد که درآمدی برای او داشته باشد. کاش باشگاه‌هایی که در فوتبال آقایان تیم داری می‌کنند بیایند و در لیگ بانوان نیز یک تیم بدهند تا فوتبال بانوان در ایران از تیم به باشگاه تبدیل شود. این تنها راهی است که به زحمات دختران فوتبالیست این مرز و بوم کمک می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار