معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از گشت مستمر و شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام اربعین حسینی در جاده‌های استان خبر داد. ​

گشت مستمر و شبانه روزی راهداری در ایام اربعینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی خرم معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: اکیپ‌های ثابت و سیار این اداره کل در محور‌های مواصلاتی استان مستقر می‌شوند.

او بهسازی و نصب علائم جاده‌ای استان با حضور ۱۴ تیم عملیاتی پیش از فرا رسیدن ایام اربعین حسینی را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: این اداره کل در ایام اربعین در تلاش است تا با بررسی‌های انجام شده خدمات مطلوبی را در جاده‌های استان ارائه دهد که این تلاش‌های شبانه روزی در قالب گشت‌های راهداری، اکیپ ثابت و سیار است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ادامه داد: هم اکنون خط کشی و رفع چاله راه‌ها و نصب علائم رانندگی در جاده‌های استان آغاز شده و با حضور ۱۴ تیم عملیاتی این اداره کل در حال پیگیری است.

پرورشی خرم  یادآور شد: گشت مستمر راهداری نیز به شکل شبانه روز در دستور کار قرار دارد که از ۲۴ مهرماه تا سوم آبان ماه سال جاری به شکل شبانه روز با حضور راهداران پرتلاش این مجموعه انجام می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

گشت تیم راهداری در جاده های استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.