معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از بهسازی و نصب علائم جاده‌ای استان با حضور ۱۴ تیم عملیاتی پیش از فرا رسیدن ایام اربعین حسینی خبر داد.

۱۴ تیم عملیاتی، بهسازی جاده‌های استان را پیش از ایام محرم انجام می‌دهندحمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت : هم اکنون خط کشی و رفع چاله راه‌ها و نصب علائم رانندگی در جاده‌های استان آغاز شده و با حضور ۱۴ تیم عملیاتی این اداره کل در حال پیگیری است.

او افزود: گشت مستمر راهداری نیز به شکل شبانه روز در دستور کار قرار دارد که از ۲۴ مهرماه تا سوم آبان ماه سال جاری به شکل شبانه روز با حضور راهداران پرتلاش این مجموعه انجام می‌شود.

پرورشی خرم از تجهیز راهدارخانه‌های استان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر داد و یادآور شد: تجهیزات ۲۵ راهدارخانه فعال و ثابت استان مورد بازرسی قرار گرفته و تغییراتی نیز به منظور اسکان موقت زائران اربعین در مواقع اضطراری انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ابراز امیدواری کرد، آمادگی کامل را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی داریم.

در بازه زمانی ۲۴ مهر تا سوم آبان سال جاری انتقال زائران از نقطه صفر مرزی مهران به ایستگاه‌های پیش بینی شده در استان همدان با استفاده از ظرفیت‌های موجود و بسیج شده در بخش حمل و نقل جاده‌ای (ناوگان اتوبوس مسافری، مینی بوسرانی، کرایه سواری‌های بین شهری) انجام می‌شود.

استان همدان به دلیل نزدیکی به مرز، به عنوان استان معین برای بازگشت زائران اربعین حسینی پنج استان قم، گلستان، مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی انتخاب شده است.

انتهای پیام/ د 

بهسازی جاده های استان همدان با تلاش راهداران

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.