قرار است حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پیش فرهاد مجیدی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران با انتشار پستی اینستاگرامی از تیم ملی امید کناره گیری کرد تا درحالیکه ۳ ماه مانده به آغاز بازی‌های مقدماتی المپیک، این تیم شرایط پیچیده‌ای داشته باشد. قرار است روز شنبه، جلسه‌ای میان مهدی تاج، ابراهیم شکوری و فرهاد مجیدی برگزار شود تا درباره دلایل استعفای مجیدی صحبت و همچنین وضعیت سرمربیگری این تیم مشخص شود.


بیشتر بخوانید: مجیدی از هدایت تیم امید کناره گیری کرد


جدی‌ترین گزینه حضور در تیم ملی امید، حمید استیلی است. او که سابقه مربیگری در تیم‌های پرسپولیس و راه آهن را دارد، پیش از این به عنوان مدیر تیم ملی فعالیت می‌کرد و کنار کرانچار و مجیدی حضور داشت، اما از این پس قرار است به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت کند. همانطور که گفته شد حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب می‌شود، اما اگر این اتفاق رخ نداد و او هدایت تیم امید را نپذیرفت، از امید نمازی به عنوان سرمربی بعدی یوز‌ها نام برده می‌شود.

در ساعات اخیر نییز گفته شده که برانکو ایوانکوویچ کروات نیز دیگر گزینه فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود، اما او علاقه‌ای به حضور در تیم امید ندارد و همچنین فدراسیون فوتبال قادر به پرداخت قرارداد یک میلون و ۵۰۰ هزار یورویی این مربی نیست.


بیشتر بخوانید: عملکرد فرهاد مجیدی در تیم ملی فوتبال امید ایران


خبر دیگر اینکه با صحبت‌های مسئولان فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی امید طبق برنامه از ۱۵ مهر آغاز می‌شود و قرار است تمرینات زیر نظر حمید استیلی و دیگر مربیان آغاز شود.

تیم ملی امید باید ۳ ماه دیگر در مسابقات انتخابی المپیک در تایلند به مصاف حریفان قدرتمند خود برود. تیم ملی امید ایران در گروه مرگ این مسابقات و با تیم‌های ازبکستان، چین و کره‌جنوبی همگروه است و باید دید با سرمربی جدید چه نتیجه‌ای کسب خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۲۱:۴۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
باخت مصلحتی در دوران کرانچار تقصیر کی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
مشکل مجیدی این بود که استقلالی بود و شرف داشت.
آخرین اخبار