سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران از سمتش کناره گیری کرد و از تیم امید جدا شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران که پس از پایان لیگ هجدهم با نظر مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، به عنوان سرمربی تیم ملی امید برای راه‌یابی به المپیک ۲۰۲۰ انتخاب شده بود، امروز (پنجشنبه) با انتشار پستی در اینستاگرام از سمتش کناره گیری کرد و از تیم امید جدا شد.

او با انتشار پستی نوشت: به خاطر دخالت نادرست و غیرحرفه‌ای در امور سرمربیگری، تیم المپیک ایران را ترک می‌کند. زمان زیادی از کارم در تیم امید به تلاش برای حل مشکل بزرگ گذشت، اما نهایتا ادامه این وضعیت شرم‌آور را به نفع تیم امید در آستانه یک تورنمنت مهم نمی‌دانم و روش‌هایی که بر اساس پست‌های تعریف نشده و غیراستاندارد توسط کمیته فنی بر تیم امید حاکم است، مطابق اصول مربیگری‌ام نبوده و نخواهد بود.


بیشتر بخوانید: مجیدی از هدایت تیم امید کناره گیری کرد


دلیل اصلی این استعفا، اختلاف مجیدی با کمیته فنی و به خصوص حمید استیلی بود که سبب شد تا اجازه حضور مربی اسپانیایی را در تیم امید ندهند و همچنین گفته می‌شد در اسامی بازیکنان تیم ملی نیز دخالت می‌کردند.

او در دوران هدایتش در تیم ملی امید، در ۴ بازی دوستانه این تیم را هدایت کرده بود که۲ تساوی با تیم ملی بزرگسالان و نفت مسجدسلیمان بود و ۲ بار هم برابر تیم امید اربکستان شکست خورده بود.


بیشتر بخوانید: تاخیر در آغاز اردوی تیم ملی فوتبال امید/ غیبت مشکوک مجیدی در جلسه کمیته فنی


مجیدی در حالی از سمتش کناره گیری کرد که تیم ملی امید باید ۳ ماه دیگر در مسابقات انتخابی المپیک در تایلند به مصاف حریفان قدرتمند خود برود. تیم ملی امید ایران در گروه مرگ این مسابقات و با تیم‌های ازبکستان، چین و کره‌جنوبی همگروه است و باید دید با سرمربی جدید چه نتیجه‌ای کسب خواهد شد.

گفته می‌شود حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب می‌شود، اما اگر این اتفاق رخ نداد و او هدایت تیم امید را نپذیرفت، از امید نمازی به عنوان سرمربی بعدی یوز‌ها نام برده می‌شود.


بیشتر بخوانید: نصرتی: یکی از سخت‌ترین دوره‌های انتخابی المپیک را در پیش داریم/ حواشی تمرکز بازیکنان را از بین می‌برد


انتهای پیام/

فرهاد مجیدی از تیم ملی فوتبال امید ایران جدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۴:۰۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آخه مجیدی فکر میکرد اینجا هم استقلاله و میتونه از جک تری دی استفاده کنه ..به همین خاطر مجبور به استعفا شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
متاسفم برای استیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
درود به آقای مجیدی وقتی قرار باشه تو کارهای فنی تیم و لیست بازیکنان دخالت بشه قطعا هر مربی حرفه ای شرفش اجازه ادامه کار نمیده.
آخرین اخبار