مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش گفت: ارتش در مرز‌های کشور برای حفاظت از مرز‌های ایران اسلامی در همه برهه‌ها پای کار بوده و خواهد ماند.

ارتش برای حفاظت و حراست از مردم و مرز‌ها در همه برهه‌ها پای کار بوده استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرسرتیپ رضا خرم طوسی در نخستین یادواره شهدای ادارات شهرستان رباط کریم اظهار کرد: مردم، بسیجیان و روحانیت در هشت سال دفاع مقدس به همراه نیرو‌های نظامی برای دفاع از کشور با رشادت وفداکاری پای آرمان‌های انقلاب ایستادند و خون شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی را صیقل داد.

مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش عنوان کرد: اگر میانگین نسبی برای شهدای هشت سال دفاع مقدس در نظر بگیریم قطعاً شهدای دانشجو و روحانیت بیشترین آمار را داشته‌اند.

او با اشاره به نقش شهدای روحانیت در جبهه‌های حق علیه باطل افزود: شهدای روحانیت همان راویان مکتب امام حسین (ع) در جبهه‌ها بودند که بیشترین شهدا از محراب و مساجد را تشکیل می‌دادند و در جبهه حق علیه باطل برای حراست از انقلاب حضوری مؤثر داشتند.

امیرسرتیپ خرم طوسی سپس به ضرورت پاسداری و احترام مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها تأکید کرد و افزود: شهدای انقلاب دربند دنیا نبودند و با تمام وجود به ندای رهبر خود گوش فرا داده و جان خود را در راه صیانت از ایران اسلامی دادند.

مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران به ۲۰ ویژگی خاص شهدا در این دنیا و آخرت اشاره کرد و گفت: یکی از بارزترین ویژگی‌های شهدا نزدیکی به خدا و اطاعت از فرامین الهی بود که این چنین انسان‌ها در جهاد حق به عالی‌ترین درجه در نزد خدا که شهادت است رسیدند.

او با اشاره به اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های کشور برای حفاظت و حراست از مردم و مرز‌های ایران اسلامی در همه برهه‌ها پای کار بوده و خواهد ماند.

امیر سرتیپ خرم طوسی در پایان با اشاره به فداکاری‌ها و ایثار خانواده‌های شهدا در طول انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حّب به خدا و اهل بیت (ع)، باعث شد که شهدا در راه دین اسلام، آبروی انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار