مشاور عالی فرمانده کل ارتش گفت: من فکر می‌کنم جهان در پاره‌ای از زمان‌ها نیاز به تئاتر‌های کمدی دارد که در بسیاری از نقاط جهان بخصوص سازمان ملل اجرایی شده و همه به آن خندیده‌اند.

امیر سرتیپ رضا خرم‌طوسی مشاور عالی فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سؤال که نیرو‌های مسلح چگونه می‌توانند در حوزه اقتصاد دفاعی تأثیرگذار باشند، اظهار کرد: ما می‌توانیم هم نقش رویکردی و هم نقش اجرایی داشته باشیم.

مشاور عالی فرمانده کل ارتش ادامه داد: ما در نقش رویکردی باید درک درستی از جنگ دشمن داشته باشیم و متوجه شویم که دشمن از اقتصاد به عنوان یک ابزار علیه ما استفاده می‌کنند و باید نگاه خود را تصحیح کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که مانند سایر حوزه‌های طراحی و اجرا که نگاه اصلاحی وجود دارد، باید در حوزه اقتصاد دفاعی درست نگاه کنیم، تصریح کرد: در حوزه اجرایی این موضوع ما می‌توانیم در ۲ بخش اثرگذار باشیم.

خرم‌طوسی ادامه داد: ما باید در حوزه جنگ اقتصادی برنامه داشته باشیم؛ شرایط امروز کشور ما را مجاب می‌کند تا آماده رزم اقتصادی باشیم و برای این کار باید تجهیزات را درست نصب و تاکتیک‌های بکارگرفته را متناسب با شرایط کشور انتخاب کنیم.

مشاور عالی فرمانده کل ارتش در مورد رفتار‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران نیز گفت: من فکر می‌کنم جهان در پاره‌ای از زمان‌ها نیاز به تئاتر‌های کمدی دارد که در بسیاری از نقاط جهان بخصوص سازمان ملل اجرایی شده و همه به آن خندیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ساختار، جمعیت، اقتدار دفاعی و وضعیت تجهیزاتی ما به شکلی است که استکبار جهانی را مطمئن کرده که نمی‌تواند کاری انجام دهند و با بازی با کلمات طنزی خنده‌دار به راه می‌اندازد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار