سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پیش از این که به نشست بیایم در جلسه آنالیز نفت مسجد سلیمان بودم، آن‌ها در ۵ بازی گذشته ۵ تیم مدعی را متوقف کردند و این نشان از قابل احترام بودن نفت دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: درگذشت پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران جعفر کاشانی را به جامعه ورزش به ویژه هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گویم.کاشانی خدمات زیادی یه فوتبال ایران کرد.

او در ادامه افزود: پس از بازی‌های این هفته لیگ برتر تیم ملی کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی حاضر خواهد شد و برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم. پیش از این که به نشست بیایم در جلسه آنالیز نفت مسجد سلیمان بودم. آن‌ها در ۵ بازی گذشته ۵ تیم مدعی را متوقف کردند و این نشان از قابل احترام بودن نفت دارد.

فرکی خاطر نشان کرد: از وزیر نفت می‌خواهم راهی که دیگران رفتند را نرود. شاید مشکلاتی برای اداره باشگاه‌های پارس جنوبی، نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت وجود داشته باشد، اما باید به آسیب‌های اجتماعی ناشی از چنین تصمیمی توجه ویژه‌ای داشت.


بیشتر بخوانید: تارتار تهدید به کناره گیری کرد


او ادامه داد: حمایت از این باشگاه‌ها برای وزارت نه تنها هزینه‌ای ندارد بلکه منفعت زیادی هم دارد. امیدوارم طوری نشود که این ۳ باشگاه به سرنوشت نفت تهران دچار شوند. با نفت مسجد سلیمان هم امتیاز هستیم و پیروزی در بازی فردا می‌تواند شرایط ما در جدول را بهتر کند.

فرکی ادامه داد: بازی فردا هم تماشاچی زیادی ندارد، اما ما سعی می‌کنیم در وهله اول میزبان خوبی برای نفت باشیم و سپس با ارائه بازی قابل قبول و تماشاگر پسند ۳ امتیاز را بگیریم. خوشبختانه در ۲ بازی گذشته گلی دریافت نکردیم و مدافعان ما در این بازی‌ها گلزنی کردند که این نشان دهنده بازی هجومی پیکان است.

اور در پایان بیان کرد: نفت مسجد سلیمان تیمی است که خیلی سخت گل می‌خورد، اما با توجه به آنالیز‌هایی که داشتیم ابتدا سعی می‌کنیم در بازی فردا گل نخوریم و سپس از دفاع منسجم حریف عبور کنیم و به گل برسیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار