ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان و همچنین ماموران نیروی انتظامی آستارا اقدام به برگزاری مانور مشترک و گشت و کنترل و برخوردبا متخلفان در محدوده پناهگاه حیات وحش لوندویل کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در این مانور مشترک تعداد چهار دستگاه تراکتور و یک دستگاه خاور که با تخریب ساحل مبادرت به برداشت غیر مجاز ماسه، مخلوط صدف و ماسه در محدوده پناهگاه حیات وحش لوندویل شهرستان آستارا کرده بودند، توسط ماموران به پارکینگ منتقل شد.

مصطفی فلاح مجاور، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا با اعلام این خبر گفت، بدون شک یکی از زیبایی‌های منحصر به فرد آستارا، ساحل این شهرستان است، ساحل صدفی زیبای آستارا به طول هجده و نیم کیلومتر فضای مناسبی برای استراحت، تفریح است. ساحل صدف شهرستان آستارا نقش مهمی در توسعه و رونق گردشگری دریایی دارد که از اینرو باید با سرمایه گذاری متناسب و کلان با لحاظ کردن پیوست‌های زیست محیطی و همچنین با اطلاع رسانی مناسب این نوار ساحلی زیبا به گردشگران دنیا معرفی شود.

در همین راستا و جهت صیانت از این موهبت الهی و حفظ محیط زیست ساحل، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا در معیت فرمانده و ماموران یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان و همچنین ماموران نیروی انتظامی شهرستان اقدام به برگزاری مانور مشترک و گشت و کنترل و برخوردبا متخلفان در محدوده پناهگاه حیات وحش لوندویل کردند.

در این مانور مشترک تعداد چهار دستگاه تراکتور و یک دستگاه خاور که با تخریب ساحل و برداشت غیر مجاز ماسه، مخلوط صدف و ماسه در محدوده پناهگاه حیات وحش لوندویل شهرستان آستارا اقدام به قانون شکنی کرده بودند، به پارکینگ منتقل شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا به صورت شبانه روزی، با تمام توان و با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌ها از مواهب طبیعی و خدادادی شهرستان حفاظت و حراست می‌نماید.

انتهای پیام/آ

مانور مشترک محیط زیست و نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.