سردار شرفی گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، مظاهر پلیس باید در همه جا دیده شود تا از بروز جرم پیشگیری شود.

مراجعه ۱۲.۵ میلیون نفر از هموطنان به کلانتری‌ها در سال ۹۷به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در آئین معرفی کارشناس و مشاور مذهبی در کلاتتری و پاسگاه‌ها گفت: راه رستگاری انسان‌ها در عمل و اقدام آن‌ها است.

او گفت: پلیس باید دژ محکمی باشد تا مردم در مواقع حساس به آن تکیه کنند و به پلیس اعتماد داشته باشد.

سردار شرفی گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، مظاهر پلیس باید در همه جا دیده شود تا از بروز جرم پیشگیری شود.

وی افزود: باید برخورد حکیمانه به نیرو‌های پلیس آموزش داده شود تا در جهت قرآن و اسلام نسبت به مشکلات مردم رسیدگی شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اظهار کرد: در سال ۹۷، بیش از ۱۲.۵ میلیون مراجعه به کلانتری‌ها داشتیم، در کشور به ازای هزار و ۳۵۶ شهروند یک پلیس داریم که متوسط جهانی به ازای هر هزار شهروند یک‌نفر پلیس وجود دارد.

او گفت: مصادیق جانفشانی، ایثار در کلانتری‌های ما توسط ماموران به کرات دیده می‌شود، در یک مورد یکی از سربازان کلانتری حین‌گشت زنی در یکی از شهر‌های کشور با مشاهده انتشار دود از منزلی به سراغ خانه رفته و می‌بیند که یک جانباز قطع نخاعی حین زیاد کردن بخاری تعادل خود را از دست داده و این موضوع منجربه آتش سوزی خانه می‌شود که قبل از وقوع حادثه، سرباز کلانتری این فرد را نجات می‌دهد.

سردار شرفی گفت: ما در برابر امورات انجام شده خود مسئول هستیم و در قیامت باید پاسخگوی اعمال خود باشیم، همجواری در کنار علما برای ما صیانت بخش است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناجا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار